turtwig

Alla inlägg under februari 2011

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 februari 2011 22:16

sitter just nu efter 2 avsnitt av top model och kollar på Rum för en stjärna.
Ska göra mig iordning såfort det är klart och gå och lägga mig sedan, imorn ska vi åka skridskor i skolan så hinner inte blogga på morgonen, amanda får fixa´t!   

första bästa bilden på mig just nu, satte upp håret i en knut för orkade inte med det haha
   

  
såna här vitamintabletter äter jag varje dag! Jag äter det för det hjälper immunförsvaret. Vilket passar mig eftersom mitt immunförsvar suger & jag blir förkyld av minsta lilla sak.. Det är apelsinsmak på dom också så dom är faktiskt jättegoda!    

 

pussar A 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 februari 2011 19:48

Sitter just nu och kollar på family guy, snart så börjar top model.... IIPPP!   

en bild som jag redigerade för att jag inte hade något att göra, den är ifrån 2010,
    


förlåt för att jag inte har bloggat så mycket idag men jag har sjungt hela dagen,och varit i skolan då hehe   
Jag letar efter en låt som jag kan sjunga "till er" för det är många som har bett om det och då undrar jag om någon har nått låt tips?   

snabbbild
  

E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 februari 2011 15:17

nu ska jag göra min kemiläxa.. åhh orkar inte!

 
de som jag har numrerat är dom jag ska kunna.

Så nu gör jag läxan sen åker jag till dansen! Kommer inte hem förens ikväll så jag har tidsinställt lite inlägg  

puss A  

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 februari 2011 15:12

   det här åt jag nyss , gjorde helt själv faktiskt. Den ni!    ah , gott var det iallafall!


A 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 februari 2011 11:05

som rubriken säger , just nu har jag so! Det suger   
skolans dator , ingen bild..

puss A

Ovido - Quiz & Flashcards