turtwig

Alla inlägg under mars 2011

lite frågor jag har hittat på söta martinanyberg.blogg.se blogg.


JUST NU:
Äter du: inget
Dricker du: inget 
Är du på väg att: MONEyLALLALA

Lyssnar du på: Price Tag
Väntar du på:  big brother



DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: ja
Vill du gifta dig: ja
Karriär i åtanke: Något inom musik och om inte det funkar vill jag bli fredsmäklare,polis eller advokat.


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller pussar: haha båda
Kortare eller längre: spelar ingen roll!
Romantisk eller spontan:  alltså.. Charmig
Snygg mage eller snygga armar: So what?
Tatueringar eller piercingar: men inget just nu haha
Känslig eller inte: beror på 
Bråkstake eller tveksam: bad boy.. men omtänktsam 



HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: tror jag inte
Tappat glasögon eller linser: använder inte något
Krossat någons hjärta: kan jag ha gjort ja.. 
Har du blivit arresterad: haha ne
Gillat din killkompis (mer än som vän): ja det har hänt

TROR DU PÅ:
Dig själv: ja
Mirakel: vissa tillfällen, 
Kärlek vid första ögonkastet: beror på
Himlen: haha NEEEEEEEEEE den bara är där uppe liksom men jag tror inte att den finns? 
Tomten: ja.. nej
Att kyssas på första dejten: haha beror på




Fråga mig inte varför jag svarade på alla frågor..


min nya pbild på fejjan

 

NU SKA JAG SE BIG BROTHER HEJDÅ!




E
 

det tog längre tid än jag trodde med bilderna så dom kommer upp på bloggen här i morgon! Ni som har mig på facebook kommer få se några av dom ikväll.

När jag & mamma kollade på H&M förut så beställde vi ju ballerinaskorna till mig , sen fick också ett par shorts åka med.. hehe , tack mamma!   


bild från i vintras   

vi hörs i morgon , sov gott bloggläsare!
A 

Har precis tagit lite glass med massa varma hallon och blåbär men lite smält choklad över, jooo det va gott det!


sånt ni missat under dagen: 

Jag har gillat denna dagen fast jag bara var hemma och gjorde läxor, sen så va mamma och lämnade tillbaka mina skor på Rydéns och då kom hon hem med en klänning och en tröja istället haha typsikt, men kom till saken nu ella.. joooo denna tröjan va ju såklart dö snygg (det va klänningen också men det va för mammig a ni fattar) så jag slängde mig ju över tröjan och testa den, skit snygg det va en helt vanlig stickad magtröja med as skön marinblå färg! 
Haha förresten jag kan upplysa er om att min mamma inte använder magtröjor utan hon skulle ha den över klänningen, det va faktiskt snyggt    

Skriver lite mer sen då ni får lite hmm hur ska jag säga "information" om mig eller något haha,


bild från förut
   

För alla som är club-medlemmar på H&M får man 10% rabatt på hela sortimentet! WOHOOO

dom här skickas snart hem till mig!

   

hej! Har inte kunnat blogga för våran sista lektion idag var bad och då har vi stannat där. Kom hem för typ nån timme sen ..

Bilderna som jag & rebecka tog kommer troligtvis upp här ikväll!  


en failad bild , hehe   


hörs snart, puss snyggingar!
A
 

Hej hej på er, jag kom precis hem ifrån skolan det va chill!
fan att det har börjat regna... åååh trodde solen ville hälsa på oss idag men hepp..

Äter lite mellamål just nu sen så ska jag ta och börja med Engelskan tills imorn.. har skit mycket i det så får la hålla på 5 timmar eller något med det, så kan inte blogga så mycket men amanda har ingen träning idag så hon fixar det säkert!

Ni får en outfit bild lite senare, pusssssssssssssssssss!
       

söt va?  den har klara gjort!


Ovido - Quiz & Flashcards