turtwig

Alla inlägg under augusti 2011

Av ella carlsson & amanda holgersson - 31 augusti 2011 06:57

vaknade upp i morse och fick inte ut ett ljud, kan inte prata?
helt borta.. vafan händer?
 tråkigt.. hoppas den kommer snart iallafall!
   

far till skolan, utan röst.. random..

Av ella carlsson & amanda holgersson - 30 augusti 2011 19:36

Kom precis hem ifrån farmor, mysigt kalas!
68 år är hon nu, oj oj oj meen pigg är hon allt! jag menar hur många är 68 år och hoppar studsmatta haha? ;)
det va jätte mysigt och träffa alla kusiner oså!

nu så ska jag gå ut och träffa marcus och johannes, vi ses snart!
bild på mig och lizzie just nu!
   


lizzie vill inte va med på bild haha,

puss E 

Skoldagen har varit jätte bra, nu ska jag åka iväg till min farmor för hon fyllde år här om dagen!
puss


ah eller ska bara byta om och göra mig lite snygg sen drar jaaag!
   


puss

Av ella carlsson & amanda holgersson - 29 augusti 2011 22:55

Har precis duschat för tredje gången idag haha!
det va skönt, men ska snart gå och lägga mig tror jag. Pratar just nu med samma folk i skype, chillzor!
jag just nu:
         



godnatt!

Av ella carlsson & amanda holgersson - 29 augusti 2011 20:31

Idag så var det en rätt skön dag i skolan förutom att vi fick 2 läxor he he..
sista lektionen var idrott haha så jävla skoj va det, det va "allsvenskan" och vårt lag van!  
Sen så gick felicia med mig hem efter skolan och så gick vi fram på stan lite senare, felicia gick med oss hon va faktiskt snäll och sen så kom oscar och fika med oss!
hittade en rätt snygg jacka på vero moda men har lite beslutsångest heh får se hur det blir! 
sen så kom jonathan också och tjejerna skulle hem så jag gick med oscar och jonathan ett tag sen så följde dem mig hem underbart!

när jag kom hem så stod ebba där och väntade på mig, blev jätte glad!
hon hade nämligen haft handbollsträning på dalängen och så hittade hon mitt Thomas Sabo armband  som jag glömde där tidigare idag, sååå snällt av henne att ta med det!

sen så har jag mest chillat, just nu pratar jag i skype med Ako Husam och Emir, ska

snart äta!
ha det så bra för nu ska jag dra, puss vi ses imorn!
   


peeeace out

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 augusti 2011 20:55

Kom hem för en liten stund sen,
jag lola och jakob åkte iväg och mötte ludvig sen så drog vi till ågårdsvallen och kollade på fotboll, det va la skoj!
sen så skulle aurora hem och äta och då åkte jag till victor så länge, vi kollade på film oså   

men jag ska gå och äta chickenraps nu, fett gott tycker jaah!
    

Bild på min nya klass!


kraaam

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 augusti 2011 16:11

 


idag går jag klädd i
linne från vettifan
kofta från Danella
Jeans från Gina Tricot




Kraaam

Ovido - Quiz & Flashcards