turtwig

Alla inlägg under januari 2011

Av ella carlsson & amanda holgersson - 31 januari 2011 22:11

säger godnatt redan nu, ska nog ta och sätta på en film och somna in.. kommer aldrig somna eftersom jag inte sov någonting inatt , konstigt nog   

vi höres! <3 

  

bjuder

E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 31 januari 2011 18:56

kom precis hem från en liten tur på stan, först så gick jag till guldfynd och träffade Bea och Julia (min syster och hennes kompis), där jag köpte ett nytt kors för att mitt halsband där det var ett kors i gick av idag,, haha alla blev skit glada för att det gick sönder bara för att det va så fult så då gick jag till guldfynd och köpte en Thomas sabo berlock (kors) till mitt Thomas sabo armband, det blev jätte bra!  

Sedan kom mamma och då gick vi till MQ så köpte jag en Lyle Scott tröja Rosa och sen gick vi till Garströms och fikade lite   

ni kommer få bild på det lite senare idag,   
  




Av ella carlsson & amanda holgersson - 31 januari 2011 15:16

hej , ska åka till dansen nu och först träna grupp , sen disco lektion sen street lektion. Tränade ju inte förra veckan eftersom jag var så förkyld med nu jävlar!   

   dans bild från SM på destiny! (vårt gruppnamn)


ska försöka blogga när jag komme hem. Puss A 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 31 januari 2011 14:34

sitter här och äter nudlar. Det är gott. Nu ska jag göra läxor. Det är tråkigt.

 

bloggar sen. A 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 30 januari 2011 21:25

hello,
efter jag hade badat badkar så hade jag inget att göra innan solsidan började så jag satte mig och målade naglarna!

   så såhär blev resultatet. Som ni ser har en nagel gått av men , ah skitsamma haha.
mitt hår är ganska tjockt så det tar evigheter när det ska lufttorka. Så det blev torrt för inte så längesen , tror jag tar bilderna imorn eller nån dag här snart istället!   


pussssss

Av ella carlsson & amanda holgersson - 30 januari 2011 21:09

            

E 

vi har precis tagit klart bilderna så dem kommer snart att visas här!



E

Ovido - Quiz & Flashcards