turtwig

Alla inlägg under maj 2011

var och badade med lite folk idag , skit gött, ganska kallt men jätteskönt! 

   
fett trött, har spanska prov imorn :( MÅSTE PLUGGA
hörs imorn puss

     


Idag så var det en helt vanlig dag förutom att Jag,Tyra,Hanna Malin och Elias åkte till Dalängen och hälsa på lite, det va la skoj.. blir nog jätte bra där!

Det är tänkt att jag ska träffa Hendren med flera idag, sen så ska jag bara göra läxor!
har prov imorn.. ack ack ack!

Men a skriver lite mer sen om jag hinner, puss!

När jag kommer hem så står det massa lappar på olika ställen i huset som jag får gå och leta efter, fattade ingenting!
Sen så stod det på en lapp att jag skulle gå ut till lekstugan i min trädgård, och när jag kommer ut så sitter Alice, Isabelle, Rebecka och Amanda där med kladdkaka(som amanda och rebecka hade gjort IIPP) och grädde, tror ni jag blev glad eller?
Det stog Ella 13 år på kladdkakan, såååå jävla söta!

Sen så när vi hade suttit där ett tag så fick jag ett paket!!!!!
alltså jag blev så himla glad, dem är typ bäst i hela världen, eller vadå typ? dem ÄR bäst i hela världen!  
   



inte alls bra bild, men ni ser iallafall hur fint det är! 




ÅHHH JAG BLEV SÅ JÄVLA GLAD, TACK SÅ HEMSKT MYCKET JAG ÄLSKAR ER!  


<3

 
ibland så tror man att man har en chans men så lyckas man visst inte alls. 

kom igen nu ni är ju runt 100 st som kollar in här varje dag så klicka HÄR och fråga oss vad ni vill! Vi svarar på allt mellan himmel & jord!

Ovido - Quiz & Flashcards