turtwig

Alla inlägg under december 2010

Av ella carlsson & amanda holgersson - 31 december 2010 22:09

I morgon kör jag igång med listan jag la upp för nån dag sen. Klicka här om ni vill se listan.
Dag 1 - Presentera mig själv kommer i morgon!   
/A 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 31 december 2010 18:23

ah här har ni alla bilder. Detta blir mitt sista inlägg idag så jag bloggar nästa år!    



                                             




GOTT NYTT ÅR!
/A


Av ella carlsson & amanda holgersson - 31 december 2010 16:26

hej , vi kom nyss hem efter att ha varit & bowlat. Det va längesen så det va jättekul   
innan det gick vi lite på stan och jag fick med mig detta:


Solpuder
   en sån där sminksvamp eller vad det heter haha.  
ny foundation
      

 

ja det var det. Bilderna på mig & Mysan kommer snart !

puss /

Av ella carlsson & amanda holgersson - 31 december 2010 12:14

hello , nu har vi våra nyårsgäster här och en av dom är My !   
fast jag säger mysan hehe. Igår tog vi lite bilder, jag laddar upp alla sen men här kommer en iallafall.

 

puss/ A 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 30 december 2010 21:16

  
änglarna va lika snygga som vanligt!

Kom precis hem från Rebecka, Alice och stan!
nu får det bli  Victoria Secret Fashion Show!  

-

Av ella carlsson & amanda holgersson - 30 december 2010 15:35


don't let a girl fall if you're not ready to catch her.


      

jag och mamma ska beställa lite grejer från hm sen. den här klännigen vet jag redan vilken färg ,

   

men nu måste ni hjälpa mig! Vilken färg på de andra plaggen?  

veckade 3/4arms tröjor 



skor




t-shirts

 

linnen

 har inte en aaaning. Så hjälp mig, vad tycker ni?  
  eller   

/A
 

Ovido - Quiz & Flashcards