turtwig

Alla inlägg under november 2010

Av ella carlsson & amanda holgersson - 30 november 2010 17:08

Har gjort iordning 2 mackor med oboy, haha typ det ända jag kan.. Sen sitter jag och lyssnar på Photograph med nickelback, jag brukar inte lyssna så mycket på dem men jag älskar denna låten ingen aning varför det bara är så,   

min hund är inne på "djur sjukhus" just nu så det känns lite tungt, hon har nämligen inte mått så bra i ca 2 dagar nu och imorse när hon vaknade såg man inte hennes ena öga för det hade kommit något gegg där eller någonting jag vet inte riktigt, det är inget farligt eller så men ändå liksom det är min hund, i värsta fall får jag hålla tummarna för att hon inte blir blind, damn.   
  hittade ingen bättre bild på denna dator,

  en  bild som är tagen för ca 5 minuter sen,

Av ella carlsson & amanda holgersson - 30 november 2010 15:05

kom precis in från det snövita vädret..  
jag har ingen lust att göra någonting just nu men ändå är jag skit glad fast allt egentligen borde vara piss, fast det borde det inte för ingenting har hänt men jag är ändå på det humöret fast ändå så får jag glädjeprus skit ofta idag och ändå vill jag bara hitta på något skit kul och samtidigt kolla på en skitfilm.. vet inte riktigt men en sak vet jag och det är att jag har seriöst nog världens bästa vänner   



får se om jag går på villa ikväll eller inte, 
  E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 30 november 2010 14:15

hellu , kom typ  precis hem från skolan. Vet inte riktigt vad jag ska skriva med detta hade jag på mig idag    

 
haha dålig bild , tog den i webben bara. Nån blus jag fick av mamma för länge sen , svart linne under och typ mörkgrå tights.

Asså jag måste visa er vilka sjuka smileysar det finns här hahah!

   melon?
 
  
 tänder eld på sig själv. smart kille!
  
  
   typ robot?
  fu!
   skjuter sig själv. en till smart kille!
  asså den här är ju ändå helt störd? xd
  ja..
   
  cool arab
    

ja ni ser ju själva, och det här är bara några av alla som finns. Förstår mig inte riktigt på bloggplatsen haha! 
Ja jag har ju dans och så så ingen mer uppdatering från min sida.

kyss,

Av ella carlsson & amanda holgersson - 29 november 2010 21:54

hej bloggen , 
seg dag idag förövrigt. Gick först på stan med rebecka & fick köpt en mascara och julklapp till min kära kusin! Fick bli denna mascaran eftersom det ligger mig varmt om hjärtat haha!   

 

superbra!   


Måste iaf visa er denna tjej. Hon heter Isa och är född 98 , alltså ett år yngre än mig & lika gammal som ella. Det var hon som vann SM i min klass , det är stört hur bra hon är! Värt att kolla på , speciellt när hon "bara" är 98 lixom och tävlar mot tjejer upp till 15 år. 

 
sååå grym! 

ah måste gå nu iaf , puss/ amanda 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 29 november 2010 21:40

  
vill dansa. vill dansa street. så fritt , så härligt , så häftigt , så ...underbart.


/A



 



Av ella carlsson & amanda holgersson - 29 november 2010 19:42

låt maten tala sitt eget lilla språk,
 E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 november 2010 21:59

hemma från halmstad efter 5 timmars hemresa,
vi har haft det riktigt kul där nere och jag vill gärna åka tillbaka såfort som möjligt!

har fått köpt lite saker men det orkar jag inte visa upp nu så det får ni se imorn vad jag har tagit med mig hem  

PUSSOCHGODNATT
E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 november 2010 14:19

   nu drar jag och delar ut godis till små barn på tomteparaden med fotbollslaget! see ya / amanda

Ovido - Quiz & Flashcards