turtwig

Direktlänk till inlägg 21 september 2011

Cirre och Noah

Av ella carlsson & amanda holgersson - 21 september 2011 22:17

idag så har jag ju varit hos noah med han o cirre, vi chillde förfullt och pratade mest det va jätte myyssiiggtt!
 Noah följde mig hem vid 8 tiden, sen så har jag bara varit hemma o chillat!
skönt som faaan!

just nu pratar jag me ako och emir i skype, sköna gubbar!


ni får en rätt gammal bild, såhär ska jag gå till skolan imorn hade jag tänkt eller är det för mycket? 
   




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Här borde ni ju inte vara?jag har ju flyttat?, eller hur?  KLICKA HÄR!  E ...

det har varit en bra tid här tillsammans med er, varför inte forsätta här --->KLICKA HÄR!E ...

     nu ska jag va med vega o ebba, pussisar!ska vi lägga ner bloggen undrar jag nu???E  ...

Av ella carlsson & amanda holgersson - 29 september 2011 18:26


Seriöst, jag hatar verkligen den sången" om sanningen ska fram", har aldrig gillat den... blir skit arg.. haha förlåt!Har inte skrivit här på en stund tyvärr... förlåt ska försöka bli bättre, eller a det skriver jag varje gång heh...   Idag så har de...

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 september 2011 18:23


 E 

Ovido - Quiz & Flashcards