turtwig

Direktlänk till inlägg 20 april 2011

förlåt igen, men det är ju lov hihi

min bloggning är på 0 just nu, förlåt för det. Men det är ju lov vafan!  

alice & isabelle sov hos mig igårnatt så när vi vaknade idag kl.9 gjorde vi ordning oss och så för jag hade gruppträning kl.11 och isabelle hade något med handbollen. Efter min träning åkte jag till Alice och så solade vi aslänge! Det var jätteskönt.. Sen städade jag hos gittan och nu sitter jag här!

bild från alice trädgård när vi solade 



åker till danskolan nu och tränar med Alice & Isabelle. Dom kör par och jag lite singel. Saknar min goding till parkompis Rebecka!

puss A  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Här borde ni ju inte vara?jag har ju flyttat?, eller hur?  KLICKA HÄR!  E ...

det har varit en bra tid här tillsammans med er, varför inte forsätta här --->KLICKA HÄR!E ...

     nu ska jag va med vega o ebba, pussisar!ska vi lägga ner bloggen undrar jag nu???E  ...

Av ella carlsson & amanda holgersson - 29 september 2011 18:26


Seriöst, jag hatar verkligen den sången" om sanningen ska fram", har aldrig gillat den... blir skit arg.. haha förlåt!Har inte skrivit här på en stund tyvärr... förlåt ska försöka bli bättre, eller a det skriver jag varje gång heh...   Idag så har de...

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 september 2011 18:23


 E 

Ovido - Quiz & Flashcards