turtwig

Alla inlägg under september 2011

Av ella carlsson & amanda holgersson - 20 september 2011 22:53

blev inte så mycket plugg efter mitt senaste inlägg hahah!

men aja önska mig lycka till imorn, pratar just nu med cirre o ako i skype, dem cpbarnen haha!

ha det bra puss
   



sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå mke cool


Av ella carlsson & amanda holgersson - 20 september 2011 21:31

Idag har jag vart med vega, vi har chillat osååå jätte mysigt!
Men nu så måste jag forsätta plugga till mitt matteprov som jag har imorn... jag hatar verkligen matte!

Ni kan få en lagom söt bild på mig och mamma!
   



Av ella carlsson & amanda holgersson - 20 september 2011 17:31

       




MOT DONK!
E 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 20 september 2011 16:24

   



Nu ska jag äta makaroner, sen kommer vega.

puss

Av ella carlsson & amanda holgersson - 20 september 2011 07:24

Igår så va jag lite med Stina och Malin direkt efter skolan, vi gjorde en egen kladdkaka alltså utan recept, den blev skit god... jag åt upp halva själv... he he sen mådde jag verkligen skiiiiiiiiiiiiiit hela dagen!
vid 7-9 tiden någon gång så var jag ute och gick med måns och elias, det va kul faktiskt har inte pratat med dem på skit länge, dem äger!
sen så resten har jag bara pluggat, vi har 3 prov denna veckan!!

Och idag så ska jag göra läxor, va med lola & immad osv osv, skriver mer sen puss!
   


Av ella carlsson & amanda holgersson - 18 september 2011 13:19

Vi hade skit kul igår, vi hade så roligt så jag sket i och gå ut med kompisarna haha!
 kom hem vid 2 någon gång sen så gick jag direkt o la mig och jag vaknade för ca 40 min sen he he..
Men  jag har inte gjort så mycket idag mer än att äta frukost så det finns inte så mycke mer o säga haha!
ni får ha det så bra så hörs vi sen!

eller joo juste nu kom jag på att ni har frågat massa om mig och victor,

Jag och victor bestämde oss för att göra slut för ca 3 veckor sen pga att vi kände att det inte skulle funka, vi var liksom ihop bara ett tag sen blev det mest för skojs skull typ, men vi båda mår jätte bra oså!
så det är braaa 

   



vi ses snart,puss E 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 17 september 2011 17:24

Jag har spenderat min helg hemma hos Melissa i hennes super fina lägenhet ihop med hon och felicia!
Det har varit jätte mysigt, vi har gjort lite allt möjligt och här är lite bilder från helgen
             



Nu så ska jag gå ut och äta med min famlij och lite senare kanske jag ska träffa alex osv!
puss

Ovido - Quiz & Flashcards