turtwig

Alla inlägg den 20 juli 2011

hej på er som fortfarande läser!
jo jag tänkte bara titta förbi en liten stund och se hur ni mår
Sen vi började vår paus så har jag mest varit med massa olika folk 24/7
Sen så kom vi precis till halmstad, vi har varit i bleking i några dagar och hälsat på lite släkt.
Så nu är vi i lägenheten över natten, sen åker vi hem till lidköping igen!

Skönt att se att ni fortfarande läser bloggen fast vi faktsikt inte bloggar haha!  
Jag och amanda har kommit överrens om att vi börjar såfort skolan börjar!
JOOOO förresten, Amanda är på gothia just nu.. lite rädd att killarna inte kan hålla tassarna borta från dö snygga amanda.. ne haha det ska nog gå bra!

haha hittade en söt bild på mig och Malin som små på denna datorn, haha!
 



Btw, ni som håller på att klaga kan fan gå och göra något åt era fula face istället för att klaga på andra för vi vill inte ha en negativ blogg, right?

Ni bloggläsare är hur bra som helst, har fått mångra frågor som ställer frågan om vi har slutat blogga..
Svar: nej jag och amanda har verkligen inte slutat blogga, det tänker vi inte göra heller!
det är bara en liten paus,



ha det bra så länge så ses vi senast till hösten, om inte närmare!
puss E

Ovido - Quiz & Flashcards