turtwig

Direktlänk till inlägg 1 juli 2011

hemma efter lite folk

Ebba kom till mig vid 6 typ, sen åkte vi till ågårdsvallen och mötte Alex och felix, sen kom hampus.
vi chillade mest runt oså, kom hem nu.

Hade tänkt äta lite, sen chilla liteee, kanske kolla på tv... vem vet?

Skriver mer sen, puss!
   


glad tjej.


puss

 
 
mohammedi

mohammedi

2 juli 2011 19:26

Stor tävling i min blogg, va med du också!

http://mohammedialdebis.blogg.se

 
mohammedi

mohammedi

2 juli 2011 19:56

stoor tävling i min blogg, va med du också!

http://mohammedialdebis.blogg.se

 
Ingen bild

Anonym

25 juli 2011 00:22

Hejsan!:) vill tyvär inte säga mitt namn :)

Vilken underbar blogg ni har!:)
Ville bara fråga vad man gör på det där lägret? (blev lite nyfiken) ;) kram

ella carlsson & amanda holgersson

26 juli 2011 12:10

Hej, det gör inget såklart du får vara anonym! :)

Tack så hemskt mycket!
Music Factory eller, på music factory så får man spela in en låt på en skiva och sjunga och dansa, du kan läsa mer om deras läger på deras hemsida: http://musicfactory.se/.

Kram E

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Här borde ni ju inte vara?jag har ju flyttat?, eller hur?  KLICKA HÄR!  E ...

det har varit en bra tid här tillsammans med er, varför inte forsätta här --->KLICKA HÄR!E ...

     nu ska jag va med vega o ebba, pussisar!ska vi lägga ner bloggen undrar jag nu???E  ...

Av ella carlsson & amanda holgersson - 29 september 2011 18:26


Seriöst, jag hatar verkligen den sången" om sanningen ska fram", har aldrig gillat den... blir skit arg.. haha förlåt!Har inte skrivit här på en stund tyvärr... förlåt ska försöka bli bättre, eller a det skriver jag varje gång heh...   Idag så har de...

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 september 2011 18:23


 E 

Ovido - Quiz & Flashcards