turtwig

Alla inlägg den 23 november 2010

Av ella carlsson & amanda holgersson - 23 november 2010 21:43

Jo , jag har en katt som heter pepsi. & han är inte fullt normal ska ni veta!


 
såhär gör han jätteofta! Bara går och sätter sig i lite lådor. / Amanda

Av ella carlsson & amanda holgersson - 23 november 2010 20:49

TJÄNA BLOGGEN!   
nu är det såhär att på tisdagar & onsdagar har jag dans hela eftermiddagen/kvällen. Vilket betyder inte så mycket uppdatering från min sida de dagarna. Så alltså på tisdagar & onsdagar får ni nöja er med ella! haha , nädå ella goes superblogger!

   haha, sry för bilden. Har nyss duschat och fick precis mina newbody trosor! wohoo , grymt sköna   

nu ska jag kolla desperate housewifes , sen plugga so. SEE YA! / amanda 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 23 november 2010 17:42

Kom precis in från all snö i trädgården, herregud och jag tyckte det var mycket snö förut!
Så mamma och pappa fick skotta medans jag och lizzie sprang och lekte i snön och kasta snöbollar på mamma och pappa hah det slutade såklart med att jag blev mulad av dem samtidigt från två olika håll.. heh.. justefan,ni vet ju naturligtvis inte vem lizzie är, det är min hund och  ne hon kasta inte snöbollar men hade kul ändå, haha!

nu återgår jag till min matte.
E
  

Av ella carlsson & amanda holgersson - 23 november 2010 16:41

har fixat lite nu så ni kan lyssna på musik medans ni är inne hos oss!
ska ut och skratta åt pappa medans han skottar nu ,
    /E 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 23 november 2010 15:07

hej , kom hem från skolan för en stund sen så nu ska jag äta lite sen åker jag och dansar!  
sitter på morfars dator (haha) , så tyvärr inga bilder.

Men påtal om rubriken , på måndag nästa vecka ska jag träffa Ella och så ska vi fixa designen och beskrivningen och allt de där , så jag tror jag börjar blogga här då. Vi får se lite , men om jag börjar på måndag så får ella blogga lite ensam några dagar till   

somsagt vi får se , höres! / A

Av ella carlsson & amanda holgersson - 23 november 2010 14:48

kanske inte så mycket men såhär ser det ut i min trädgård just nu
           usch.. 
aja sitter just nu i köket och tänker på om jag ska ta något och äta eller inte haha!
nya inlägg kmr strax så håll ögonen öppna!
/ella   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards