turtwig

Alla inlägg den 25 november 2010

Av ella carlsson & amanda holgersson - 25 november 2010 22:20

Jo jag såg Harry Potter igår och jag säger bara KÄRLEK,tummen upp xx2
sen såg jag Sex and the city2  förra veckan, den va riktigt grüm!, tummen upp x1!
så det är två filmer ni får ta och se   

Av ella carlsson & amanda holgersson - 25 november 2010 20:34

just nu sitter jag och väntar på att veckans kanin ska börja, orkar inte blogga riktigt nu men vi hörs snart puss på er!   

SHIT, kom precis på att jag har engelska prov tills imorn,fan!..

Av ella carlsson & amanda holgersson - 25 november 2010 17:16

  jag tycker att det här är årets vinterskor för killar! Väldigt snygga , och så ser ni att dem är liksom fodrade med vitt mysigt bomull eller vad det är. Liksom istället för ett par kängor! Fast det finns väldigt snygga kängor till killar med faktiskt , men ja hehe.   

/amanda

Av ella carlsson & amanda holgersson - 25 november 2010 15:45

en sjuk sak som händer just mig det är att varje gång jag träffar just dig så blir allt bara fel, dem dagarna jag vill träffa dig så träffar jag dig inte, dem dagar jag hoppas på att inte träffa dig och du inte ska ropa på mig så gör du det, det är så himla störande alltså ingen stor grej men det kan vara typ att man kan ha en "fuldag"eller att det bara händer något pinsamt eller nått, bara att just när du är där så händer allt detta, ÅÅÅH blir så arg varför kan du inte bara träffa mig någon dag när jag är normal eller när någon inte bara aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah fan.     


ne nu går jag ut med måns och elias tycker jag och pratar tjejsnack med dem ist, hejdå!            

Av ella carlsson & amanda holgersson - 25 november 2010 15:28

haha jag och rubriker går inte ihop..
Gjorde inte så överdrivet mke i skolan idag , vi typ kollade på film och käka godis mihih.
Har ju läst om egypten nu så vi såg denna filmen :

   

bara så ni vet , han i mitten va skitsnygg när han fick kort hår tyckte jag & alice. hehe.

Nu är jag med alice iaf , sen ska hon hem vid 6-tiden och då ska jag packa till Street SM!     ska bli sjukt kul , fast jag vet inte om det kommer gå så bra eftersom jag tävlar i högsta klassen nu och där finns det cpbra folk. Men de märker vi , bilder och sånt kommer väl nån av dagarna efter , söndag tillochmed om ni har tur.
 
pusshej, A   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards