turtwig

Alla inlägg den 24 november 2010

Av ella carlsson & amanda holgersson - 24 november 2010 20:06

hej , sry för noll uppdatering idag. När jag kom hem från skolan fanns inte min data där den brukar stå så jag blev asrädd och trodde någon hade snott den haha. Ringde pappa och dte visade sig att han hade den på jobbet för att fixa nått grejs   

Min älskade mobil gick ju sönder för nån vecka sen så nu har jag min gamla    Men vi ska troligtvis köpa denna!

   


fick ett paket fråm hm igår också. Vad kan det vara tänker ni då? eller de kanske ni inte tänker men skitsamma mehehe.   
 
 ni får se vad det är typ imorn , fredag elr nåt. 

PUSS!   / amanda 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 24 november 2010 15:57

Seriöst det var nog det värsta jag varit med om i hela mitt liv!
jag hatar seriöst snö och allt så går jag till ruden för att ha språkval så kommer noah,erik,zacce,jakob och typ någon mer och mular ner mig i snön och mular mig samtidigt och fyfan innanför tröjan och allt plus att jag hade ju smink på mig elr ah bara mascara men ändå så jag blev ju helt svart under ögonen och mitt hår stod åt alla håll och kanter..  nej det va inte så kul, så är jävligt arg nu,     
  och självklart så stod ju lidköping sötaste brevid,, grattis ella grattis ella.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards