turtwig

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av ella carlsson & amanda holgersson - 22 augusti 2011 21:30

     

väldigt enkelt,
tröja från JC
byxor från crockers
armband från thomas sabo



orkar inte göra ett inlägg innan jag går och lägger mig så vi hörs imorn, puss!

Av ella carlsson & amanda holgersson - 22 augusti 2011 14:13

Elias kom till mig vid 10 i 8 oså gick vi till dalängen ihop, alla sjuor samlades i aulan klockan 8.
Det va så kul att se alla, dem va så ivriga, uppspelta men samtidigt såg man hur blyga dem var!
Vi fick gå med våra lärare till klassrummen och få pennor, skrivhäften, scheman osv osv osv.. schemat va la bra oså sen så tror jag att lärarna blir jätte bra!
fick en bra klass också så det ska nog funka, känner att jag nog hade passat perfekt på ruden men musik är på dalängen så får göra lite uppofringar där men det får man ta ibland!  
Skriver lite mer till er sen, ha det bra puss!
    


Ovido - Quiz & Flashcards