turtwig

Alla inlägg den 25 augusti 2011

efter mitt senaste inlägg så åkte jag iväg till victor!
vi myste mest o lite så sen så va vi med hendren, immad alex och david!
vi träffa lite folk sen oså snacka vi lite med dem sen så va jag tvungen o åka hem vid 9 för spanska läxan tills imorn...
nemen det va kul, en chill dag!

fick världens sötaste meddelande av en super söt tjej idag från min skola!
Hej Ella !
Ville bara säga att jag tyckte att du var väldigt fin idag!
Jaja, du får ha det bra, hejdå! :) <3

blev verkligen jätte glad, så himla snällt av henne att skriva så!
   



hahah bjuder som fan, 
snabb tagna bilder direkt efter skolan (alltså var vädligt sliten) och lite flummig antar jag hahah!
nu måste jag gå och lägga mig, ha det så  bra!
puss E 


 

detta gick jag runt i idag:


slappt linne från Gina tricot
underbar kofta från Bik bok
jeans från Gina tricot
halsband från Gina tricot
Armband från Thomas zabo

Av ella carlsson & amanda holgersson - 25 augusti 2011 07:11

hej snabbt inlägg, äter frukost macka med oboy gott.

 
måste gå nu  pusssssssssssssssssssss hej E

Ovido - Quiz & Flashcards