turtwig

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 augusti 2011 20:55

Kom hem för en liten stund sen,
jag lola och jakob åkte iväg och mötte ludvig sen så drog vi till ågårdsvallen och kollade på fotboll, det va la skoj!
sen så skulle aurora hem och äta och då åkte jag till victor så länge, vi kollade på film oså   

men jag ska gå och äta chickenraps nu, fett gott tycker jaah!
    

Bild på min nya klass!


kraaam

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 augusti 2011 16:11

 


idag går jag klädd i
linne från vettifan
kofta från Danella
Jeans från Gina Tricot




Kraaam

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 augusti 2011 15:54

     


Jag aurora och jakob sitter just nu  hos mig och kollar på dvdn från MF, kul kul hehe!


vi ska strax ut, ni kan få en dagens outfit innan vi drar!

puss

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 augusti 2011 12:58

vaknade vid halv 1 för att victor ringde, sen så gick jag direkt och åt frukost,
här är några bilder på mig medans jag äter frukost, helt jävla nyvaken så ser inte så bra ut haha men
        


glad är jag iallfall haha!

ska springa iväg och duscha sen så ska jag träffa aurora, puss!
E 

Jag kom precis hem, 
Vi var ju och åt hos grannen oså, det va jääätte gott och mysigt!
sen så kom rebecka till mig och då så åkte vi iväg till adam och va med han och emil!
vi gjorde inte så mycket, det va la chill
sen åkte jag tillbaka hem vid 11 när rebb skulle hem och då gick jag över till grannen igen och åt efterrätt, jätte gott hihi och så satt dem vuxna och prata oså ni vet och jag satt också där och prata förfullt, haha emen det är alltid trevligt att va med dem!

mysig kväll, men hur ni kolla in denna låten som jag gjorde hos malin här om dagen!
KLICKA HÄR FÖR ATT LYSSNA PÅ LÅTEN! 

jag älskar låten!
ska sova nu för är så jääävla trött, ni får ha det så hiimla bra men först måste jag bara fråga er 1 sak!

tycker ni jag ska skaffa glugg?
   

vad tycker ni, hade det passat med en glugg mellan mina tänder tro?
själv tror jag det skulle vara rätt coolt!
 


btw, tycker det är skit kul när ni skriver så fina kommentarer och roliga frågor till vår blogg jag blir verkligen jätte glad!
tack ni är så himla fina läsare!  

E  

Ovido - Quiz & Flashcards