turtwig

Direktlänk till inlägg 30 november 2010

vinn

Av ella carlsson & amanda holgersson - 30 november 2010 15:05

kom precis in från det snövita vädret..  
jag har ingen lust att göra någonting just nu men ändå är jag skit glad fast allt egentligen borde vara piss, fast det borde det inte för ingenting har hänt men jag är ändå på det humöret fast ändå så får jag glädjeprus skit ofta idag och ändå vill jag bara hitta på något skit kul och samtidigt kolla på en skitfilm.. vet inte riktigt men en sak vet jag och det är att jag har seriöst nog världens bästa vänner   



får se om jag går på villa ikväll eller inte, 
  E

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Här borde ni ju inte vara?jag har ju flyttat?, eller hur?  KLICKA HÄR!  E ...

det har varit en bra tid här tillsammans med er, varför inte forsätta här --->KLICKA HÄR!E ...

     nu ska jag va med vega o ebba, pussisar!ska vi lägga ner bloggen undrar jag nu???E  ...

Av ella carlsson & amanda holgersson - 29 september 2011 18:26


Seriöst, jag hatar verkligen den sången" om sanningen ska fram", har aldrig gillat den... blir skit arg.. haha förlåt!Har inte skrivit här på en stund tyvärr... förlåt ska försöka bli bättre, eller a det skriver jag varje gång heh...   Idag så har de...

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 september 2011 18:23


 E 

Ovido - Quiz & Flashcards