turtwig

Direktlänk till inlägg 30 november 2010

Photograph - Nickelback

Av ella carlsson & amanda holgersson - 30 november 2010 17:08

Har gjort iordning 2 mackor med oboy, haha typ det ända jag kan.. Sen sitter jag och lyssnar på Photograph med nickelback, jag brukar inte lyssna så mycket på dem men jag älskar denna låten ingen aning varför det bara är så,   

min hund är inne på "djur sjukhus" just nu så det känns lite tungt, hon har nämligen inte mått så bra i ca 2 dagar nu och imorse när hon vaknade såg man inte hennes ena öga för det hade kommit något gegg där eller någonting jag vet inte riktigt, det är inget farligt eller så men ändå liksom det är min hund, i värsta fall får jag hålla tummarna för att hon inte blir blind, damn.   
  hittade ingen bättre bild på denna dator,

  en  bild som är tagen för ca 5 minuter sen,

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Här borde ni ju inte vara?jag har ju flyttat?, eller hur?  KLICKA HÄR!  E ...

det har varit en bra tid här tillsammans med er, varför inte forsätta här --->KLICKA HÄR!E ...

     nu ska jag va med vega o ebba, pussisar!ska vi lägga ner bloggen undrar jag nu???E  ...

Av ella carlsson & amanda holgersson - 29 september 2011 18:26


Seriöst, jag hatar verkligen den sången" om sanningen ska fram", har aldrig gillat den... blir skit arg.. haha förlåt!Har inte skrivit här på en stund tyvärr... förlåt ska försöka bli bättre, eller a det skriver jag varje gång heh...   Idag så har de...

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 september 2011 18:23


 E 

Ovido - Quiz & Flashcards