turtwig

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2011

heeiiii

Av ella carlsson & amanda holgersson - 29 augusti 2011 20:31

Idag så var det en rätt skön dag i skolan förutom att vi fick 2 läxor he he..
sista lektionen var idrott haha så jävla skoj va det, det va "allsvenskan" och vårt lag van!  
Sen så gick felicia med mig hem efter skolan och så gick vi fram på stan lite senare, felicia gick med oss hon va faktiskt snäll och sen så kom oscar och fika med oss!
hittade en rätt snygg jacka på vero moda men har lite beslutsångest heh får se hur det blir! 
sen så kom jonathan också och tjejerna skulle hem så jag gick med oscar och jonathan ett tag sen så följde dem mig hem underbart!

när jag kom hem så stod ebba där och väntade på mig, blev jätte glad!
hon hade nämligen haft handbollsträning på dalängen och så hittade hon mitt Thomas Sabo armband  som jag glömde där tidigare idag, sååå snällt av henne att ta med det!

sen så har jag mest chillat, just nu pratar jag i skype med Ako Husam och Emir, ska

snart äta!
ha det så bra för nu ska jag dra, puss vi ses imorn!
   


peeeace out

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Här borde ni ju inte vara?jag har ju flyttat?, eller hur?  KLICKA HÄR!  E ...

det har varit en bra tid här tillsammans med er, varför inte forsätta här --->KLICKA HÄR!E ...

     nu ska jag va med vega o ebba, pussisar!ska vi lägga ner bloggen undrar jag nu???E  ...

Av ella carlsson & amanda holgersson - 29 september 2011 18:26


Seriöst, jag hatar verkligen den sången" om sanningen ska fram", har aldrig gillat den... blir skit arg.. haha förlåt!Har inte skrivit här på en stund tyvärr... förlåt ska försöka bli bättre, eller a det skriver jag varje gång heh...   Idag så har de...

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 september 2011 18:23


 E 

Ovido - Quiz & Flashcards