turtwig

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2011

en liten början på början bara

Av ella carlsson & amanda holgersson - 21 augusti 2011 18:49

mitt sommarlov har varit helt underbart!
massa kompisar varje dag, sol, bad, grillning och sena sommarkvällar!
har träffat massa nya härliga människor och även tagit kontakt med gamla vänner!
Stundenten, Musik Factory, Liseberg, Skåne,Blekinge, Halmstad, September, Utomhusbio,Göteborg och massa mer!
har också hunnit med några få dagar som jag bara varit hemma och bara tagit det lugnt, det är så härligt att kunna göra det ibland!
 

meen om några timmar är sommarlovet över och då börjar skolan igen!
för mig.. en helt ny skola med en helt ny klass..KÄNNS UNDERBART!
jag har verkligen väntat på högstadiet i fleeera år nu, och äntligen kommer det!
men tyvärr kommer jag sakna min gamla underbara klass och lärare.. men det är bara och köra på, jag saknar ju inte dagis längre liksom ;)
iallafall..
Jag hoppas verkligen att ni alla har haft ett lika bra sommarlov som jag och amanda har haft!

   ett litet collage på lite bilder från min sommar alla bilder är verkligen inte med!
Så om 5 timmar när klockan slår 00.00 börjar vi seriöst igen!




vi ses då!
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Här borde ni ju inte vara?jag har ju flyttat?, eller hur?  KLICKA HÄR!  E ...

det har varit en bra tid här tillsammans med er, varför inte forsätta här --->KLICKA HÄR!E ...

     nu ska jag va med vega o ebba, pussisar!ska vi lägga ner bloggen undrar jag nu???E  ...

Av ella carlsson & amanda holgersson - 29 september 2011 18:26


Seriöst, jag hatar verkligen den sången" om sanningen ska fram", har aldrig gillat den... blir skit arg.. haha förlåt!Har inte skrivit här på en stund tyvärr... förlåt ska försöka bli bättre, eller a det skriver jag varje gång heh...   Idag så har de...

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 september 2011 18:23


 E 

Ovido - Quiz & Flashcards