turtwig

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2011

2 dagen

Igår efter skolan så åkte jag hem och va med massa folk, vi va typ 30 pers haha
vi chillade, kollade på fotboll osv det va kul!
Idag så är det 2 dagen på dalängen, får se hur det går idag tror det är lite mer seriösa lektioner och så idag!
Meen jag måste gå nu för vi börjar om en halvtimme och jag sitter i morgonrocken fortfarande haha!
 
kolla vilken fin bild vega tog på mig när vi va ute me vovvarna!
Jag älskar den, vet inte varför älskar den bara haha!
   


vi ses
E 

 
 
Ingen bild

Hedda

23 augusti 2011 17:29

Väldigt fin blogg! :)

ella carlsson & amanda holgersson

23 augusti 2011 19:10

tack hedda, haha kul att du kollade den!

kraam E

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Här borde ni ju inte vara?jag har ju flyttat?, eller hur?  KLICKA HÄR!  E ...

det har varit en bra tid här tillsammans med er, varför inte forsätta här --->KLICKA HÄR!E ...

     nu ska jag va med vega o ebba, pussisar!ska vi lägga ner bloggen undrar jag nu???E  ...

Av ella carlsson & amanda holgersson - 29 september 2011 18:26


Seriöst, jag hatar verkligen den sången" om sanningen ska fram", har aldrig gillat den... blir skit arg.. haha förlåt!Har inte skrivit här på en stund tyvärr... förlåt ska försöka bli bättre, eller a det skriver jag varje gång heh...   Idag så har de...

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 september 2011 18:23


 E 

Ovido - Quiz & Flashcards