turtwig

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2011

jag har saknat er

Av ella carlsson & amanda holgersson - 23 augusti 2011 21:37

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej bloggen!
amanda som skriver nu!  Längesen man skrev här. Som Ella har skrivit tidigare har vi haft ett grymt sommarlov med mycket sol,regn,bad och härliga folk. Jag har spelat fotboll,dansat,badat väldigt mycket,cyklat,lyssnat på mkt musik & sett massa skräckfilmer. Men det roligaste på hela lovet var att jag lärde känna massa nya kompisar som betyder jättemycket för mig nu idag 

lite bilder på mig jag tog precis nu, någon är mongo medans någon är hyfsat seriös..

   
jag kommer att ha dans på måndagar,tisdagar och onsdagar(torsdagar lite senare också), fotboll på fredagar + 1 eller 2 matcher i veckan. Sen kommer jag också ha skolan väldigt mycket eftersom jag har börjat 8an nu.. Så räkna inte med den bästa uppdateringen från min sida men jag ska försöka skriva så mycket jag kan!

hörs i morgon, pussar
A manda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Här borde ni ju inte vara?jag har ju flyttat?, eller hur?  KLICKA HÄR!  E ...

det har varit en bra tid här tillsammans med er, varför inte forsätta här --->KLICKA HÄR!E ...

     nu ska jag va med vega o ebba, pussisar!ska vi lägga ner bloggen undrar jag nu???E  ...

Av ella carlsson & amanda holgersson - 29 september 2011 18:26


Seriöst, jag hatar verkligen den sången" om sanningen ska fram", har aldrig gillat den... blir skit arg.. haha förlåt!Har inte skrivit här på en stund tyvärr... förlåt ska försöka bli bättre, eller a det skriver jag varje gång heh...   Idag så har de...

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 september 2011 18:23


 E 

Ovido - Quiz & Flashcards