turtwig

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2011

Sjunger lite

Satte nyss igång min mikrofån och sjung förfullt,

joo mitt videoinlägg är inte upladdat än.. det är så jäävla trögt!



joo hade tänkt o kolla en sak med er, ni ville ju att jag skulle lägga upp när jag sjunger?
vilken låt tycker ni?

Skriv gärna en kommentar för det finns ju så jävla många låtar att välja emellan så ge mig gärna lite tips!

    
puss

 
 
Ingen bild

Glögg

26 augusti 2011 20:29

Valfri Robyn låt?:) skulle vara kul!:D

ella carlsson & amanda holgersson

28 augusti 2011 02:08

hm bra förslag, ska kolla upp det!
kram E! :)

 
martina

martina

27 augusti 2011 12:16

if i die young - the band perry

http://martinanyberg.devote.se

ella carlsson & amanda holgersson

28 augusti 2011 02:08

den verka rätt bra, får kolla upp det!
tack för tipset!
Puss E

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Här borde ni ju inte vara?jag har ju flyttat?, eller hur?  KLICKA HÄR!  E ...

det har varit en bra tid här tillsammans med er, varför inte forsätta här --->KLICKA HÄR!E ...

     nu ska jag va med vega o ebba, pussisar!ska vi lägga ner bloggen undrar jag nu???E  ...

Av ella carlsson & amanda holgersson - 29 september 2011 18:26


Seriöst, jag hatar verkligen den sången" om sanningen ska fram", har aldrig gillat den... blir skit arg.. haha förlåt!Har inte skrivit här på en stund tyvärr... förlåt ska försöka bli bättre, eller a det skriver jag varje gång heh...   Idag så har de...

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 september 2011 18:23


 E 

Ovido - Quiz & Flashcards