turtwig

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2011

Damp1 !

Av ella carlsson & amanda holgersson - 27 augusti 2011 16:28

bloggplatsen suger, youtube suger ännu mer..

igår så gjorde ju jag ett videoinlägg på typ 3 min men bloggplatsen sa att filen var för stor och sen så skulle jag lägga ut den på youtube.. började klockan 2 hållde på till klockan var 01.30 på natten, inte ens halva va klart!
jävla skit bloggplatsen och youtube..

såå det blev inget videoinlägg..tyvärr!
för att ni inte ska ha missat något så gör jag en liten lista på vad jag gjorde igår!


- jag va i skolan på morgonen, chill dag faktiskt, gött!
- kom hem och åt lite och gjorde ett videoinlägg som blev skit bra! 

- jag satte igång min mick och började spela in lite grann!
- åkte till råda och va med malin!
- jag och malin åkte hem till mig och åt, kollade på MF dvdn vi har fått nyss.
- malin åkte hem vid 12 sen sjung jag lite och sen gick jag och la mig vid 2.
Sååå ah det va det typ haha!
igår hade jag på mig

Tröja från Gant
Jeans från Gina Tricot
Armband från Thomas sabo

   


bild från igår, som aldrig kom upp..




ha det bra skriver mer snart puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Här borde ni ju inte vara?jag har ju flyttat?, eller hur?  KLICKA HÄR!  E ...

det har varit en bra tid här tillsammans med er, varför inte forsätta här --->KLICKA HÄR!E ...

     nu ska jag va med vega o ebba, pussisar!ska vi lägga ner bloggen undrar jag nu???E  ...

Av ella carlsson & amanda holgersson - 29 september 2011 18:26


Seriöst, jag hatar verkligen den sången" om sanningen ska fram", har aldrig gillat den... blir skit arg.. haha förlåt!Har inte skrivit här på en stund tyvärr... förlåt ska försöka bli bättre, eller a det skriver jag varje gång heh...   Idag så har de...

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 september 2011 18:23


 E 

Ovido - Quiz & Flashcards