turtwig

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2011

My dag today

Imorse så gick jag upp och åt frukost va skit trött, duschade och gjorde mig iordning på 10 min (skojar inte det är sant)
sen så åkte jag och beatrice med mamma och kiki till stan, vi skulle möta markus och malin på 3b. Vi fikade lite oså (GÖTT) sen så gick jag och beatrice vidare på stan för markus och malin va tvungna att packa tills imorn då dem åker till grekland.. avundsjuk kan jag säga hahah!
hittade inte något på stan men mamma kom hem med lite grejor som jag direkt snodde, så sitter just nu med hennes kofta på mig haha den är underbar!

när jag kom hem så bytte jag ju om osv sen åkte jag me mamma till ica!
     


bild på mig just nu, haha cpbarn.. aja!



ska snart iväg till grannarna och äta gott, sen ska jag nog iväg någonstans tror jag!
smsa om ni vill hitta på något för just nu har jag skit tråkigt, 0733504513!


puss

 
 
Ingen bild

tjej 13 år

27 augusti 2011 19:07

hej! vad använder du och amanda för mascara??
tacksam för svar , ni har så fina ögon och ögonfransar. fast på tal om fina ni är helt bedårande!!
mycket kärlek från en mig!! :) <3

ella carlsson & amanda holgersson

28 augusti 2011 02:13

hej på dej!
Jag använder false lash effect från max factor just nu och jag har alltid tyckt att den är väldigt bra så det är absolut 1 tips!
amanda använder också den tror jag, ska kolla upp det! :*

Ohh va kul att du tycker det!!
Du är säkert en underbart söt tjej du också!
Mycket kärlek tillbaka A&E

 
Ingen bild

tjej 13 år

28 augusti 2011 18:03

tack för svaret!! :*
ska absolut testa denna mascaran :)

ella carlsson & amanda holgersson

28 augusti 2011 20:48

så lite sååå :*
ja det tycker jag!
kram E

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Här borde ni ju inte vara?jag har ju flyttat?, eller hur?  KLICKA HÄR!  E ...

det har varit en bra tid här tillsammans med er, varför inte forsätta här --->KLICKA HÄR!E ...

     nu ska jag va med vega o ebba, pussisar!ska vi lägga ner bloggen undrar jag nu???E  ...

Av ella carlsson & amanda holgersson - 29 september 2011 18:26


Seriöst, jag hatar verkligen den sången" om sanningen ska fram", har aldrig gillat den... blir skit arg.. haha förlåt!Har inte skrivit här på en stund tyvärr... förlåt ska försöka bli bättre, eller a det skriver jag varje gång heh...   Idag så har de...

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 september 2011 18:23


 E 

Ovido - Quiz & Flashcards