turtwig

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2011

Hej jag heter Ella och jag gillar tåg, hEEEEEEEi yeah!

Jag kom precis hem, 
Vi var ju och åt hos grannen oså, det va jääätte gott och mysigt!
sen så kom rebecka till mig och då så åkte vi iväg till adam och va med han och emil!
vi gjorde inte så mycket, det va la chill
sen åkte jag tillbaka hem vid 11 när rebb skulle hem och då gick jag över till grannen igen och åt efterrätt, jätte gott hihi och så satt dem vuxna och prata oså ni vet och jag satt också där och prata förfullt, haha emen det är alltid trevligt att va med dem!

mysig kväll, men hur ni kolla in denna låten som jag gjorde hos malin här om dagen!
KLICKA HÄR FÖR ATT LYSSNA PÅ LÅTEN! 

jag älskar låten!
ska sova nu för är så jääävla trött, ni får ha det så hiimla bra men först måste jag bara fråga er 1 sak!

tycker ni jag ska skaffa glugg?
   

vad tycker ni, hade det passat med en glugg mellan mina tänder tro?
själv tror jag det skulle vara rätt coolt!
 


btw, tycker det är skit kul när ni skriver så fina kommentarer och roliga frågor till vår blogg jag blir verkligen jätte glad!
tack ni är så himla fina läsare!  

E  

 
 
Ingen bild

en vän

28 augusti 2011 08:23

NEJ ELLA!

ella carlsson & amanda holgersson

28 augusti 2011 13:33

hahaha okej ;)
KRAM E

 
Ingen bild

Hoon

28 augusti 2011 13:19

Hej Ella, jag har hört ryckten om att du sjunger väldigt bra och undrar om inte du kan lägga ut ett klipp där du sjunger seriöst?
Kram<3

ella carlsson & amanda holgersson

28 augusti 2011 13:33

Hej!
ohh va kul att du har hört något sånt!
ja jag hade faktiskt tänkt o göra det, något tips på låtar?
kram E

 
Julia :)

Julia :)

28 augusti 2011 15:29

Det vore totalt superfränt med sån glugg!
Plus att om du inte gillar det när du väl har gjort det så går det säkert att fixa. Slog av min tand när jag var liten men det är ingen som ser det så en glugg går nog också att fixa igen om man inte skulle gilla det. Prova tycker jag du ska göra om du tycker att det är snyggt =)

http://juliafranzen.bloggplatsen.se

ella carlsson & amanda holgersson

28 augusti 2011 20:48

jaa det är skit coolt och snyggt osv men vet inte om jag vågar haha!
men tack för svaret, puss
E

 
Ingen bild

Felicia

29 augusti 2011 13:53

Hej Ella. Jag har glugg och i början trivdes jag inte alls, men nu börjar jag gilla det. Så jag tycker du kan pröva iallafall.
Kram :)

ella carlsson & amanda holgersson

29 augusti 2011 19:12

Hej Felicia, vilken tur du har!
jag hade också glugg förut när jag var liten, men det har gått igen nu men jag tycker att det är väldigt snyggt!

kraam E

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Här borde ni ju inte vara?jag har ju flyttat?, eller hur?  KLICKA HÄR!  E ...

det har varit en bra tid här tillsammans med er, varför inte forsätta här --->KLICKA HÄR!E ...

     nu ska jag va med vega o ebba, pussisar!ska vi lägga ner bloggen undrar jag nu???E  ...

Av ella carlsson & amanda holgersson - 29 september 2011 18:26


Seriöst, jag hatar verkligen den sången" om sanningen ska fram", har aldrig gillat den... blir skit arg.. haha förlåt!Har inte skrivit här på en stund tyvärr... förlåt ska försöka bli bättre, eller a det skriver jag varje gång heh...   Idag så har de...

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 september 2011 18:23


 E 

Ovido - Quiz & Flashcards