turtwig

Alla inlägg under november 2010

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 november 2010 13:33

nu går vi fram på stan   
     
E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 november 2010 13:13

jag älskar svampbob, så Markus köpte denna åt mig,
en svampbob julkalender,
   love!

no makeup men det har ni fått leva med dem senaste 2 dagarna från min sida.

E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 november 2010 10:38

hej , aahh shit vad trött jag är!   
Liksom Street SM var i söderhamn vilket ligger väldigt långt bort. I fredags åkte vi kl.3 och kom fråm kl.11 på kvällen till hotellet. INTE KUL! Fast vi hade ändå en väldigt stor & bra buss så. Vi åkte hem lördag kväll kl.9 och jag kom hem till mitt hus kl.6 på morgonen!!! Så nu har jag sovit i 4 timmar ungefär. Fast jag sov också på bussen hihi.


Det gick inte så bra denna gången på tävlingen. I singel tävlar jag i högsta klassen & där finns det sååå bra tjejer! Helt stört typ. Så jag gick inte vidare nån gång. I paren gick det allmänt inte så bra så vi gick inte heller vidare där. Men det var lite otur för på varje tävling innan som vi har varit på har vi kommit 2a i paren , men just nu på SM så tappade vi bort oss och ah ..
FÖRLÅT FÖR MYCKET TEXT MEN ALLA SOM LÄSER FÅR EN PUSS!   



orkar inte ta nån ny bild elr så men ni får nån random bara.


   


puss/

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 november 2010 00:31

oj vilken toppen kväll!
först va vi hemma hos M&M ( markus och malin) och kikade runt i den nya lägenheten för jag och pappa hade ju inte sett den men det hade mamma men care aja, sen gick vi ut och åt på Fridolfs krog och inte något jävla yoss eller vad jag skrev haha, men det var nog den godaste maten jag ätit ute alltså suuuuuper god plus att det var super mysigt och grym personal! efter det gick mamma och pappa till deras hotell medans jag sover här hos M&M   


nu ska jag sova för vi ska upp tidigt imorn och gå på stan, såhär ser jag ut just nu i snabbbild,
  
btw, om ni undrar varför amanda är no uppdatering så är det för att hon är på street SM eller va det var, haha  


E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 27 november 2010 19:57

ska ut och äta nu, snabbbilder
   E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 27 november 2010 17:48

sitter just nu i halmstad med Markus      jag sover här hos Markus och Malin inatt.
Vi ska snart ut och äta på Yoss eller vad det hette, haha men såhär ser vi ut just nu       


E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 26 november 2010 14:23

kom hem för en liten stund sen och nu åker jag fram på stan för att träffa Alma Granbom, Danijel Nikolla, Anton Lidholm och Anna Sandgren som jag saknar så jävla mycket, har inte träffats sen hon började Fredrikstal så ska bli skit kul   


hitta en rätt gammal bild men jaja det är alltid kul me bilder!
     

Ovido - Quiz & Flashcards