turtwig

Alla inlägg under november 2010

Av ella carlsson & amanda holgersson - 22 november 2010 20:52

 tjenispenis! 
så att alla vet så ska Amanda Holgersson börja blogga med mig här på turtwig så nu är det inte bara min blogg utan ävens amandas blogg,  så nu blir jag två 




   
måste bara asså dethär är vår skolmat.. mums?  


   ah mitt hår levet sitt eget liv... 
TALK TO YOU LATER! 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 21 november 2010 13:47

sitter just nu och väntar på att fikat ska bli klart, farmor och Börje är här så mamma har gjort sin goda bärkaka!
vi håller på att göra om hallen just nu så vi har försökt valt ut vilken färg på väven vi ska ha och jag själv föredrar vispgrädden vad tycker ni? :) 
1.vispgrädde.                2.Lin.                               3.Patinavit
   riktigt dårlig kvalité men det får ni leva med   

Nu kan jag andas igen, yippie!, jag har ju vart sjukt förskyld så jag kunde inte andas med näsan haha!  
Sitter just nu och väntar på att Klara ska komma hem från sin handboll, 
Julia är hos klara i helgen så jag ska nog hitta på någonting med dem, om ni undrar vem julia och klara är så, Julia är en från MF jätte snäll!, och klara går i min klass också skit schysst!
men aja får se om det blir så,  puss!  
   

Av ella carlsson & amanda holgersson - 19 november 2010 11:56

  

Av ella carlsson & amanda holgersson - 18 november 2010 18:30

Vega åkte hem för en liten stund sen, jag gillar vega hon är för sköner!
sitter nu och kollar på Albert och Herbert och väntar på att mamma ska komma hem, hon va inne på sjukhuset med Kalle men hon sa att det inte var så allvarligt men hon har ändå inte kommit hem än och jag och hon skulle ju hämta mina kläder på h&m som jag la undan, sürt..
men men fredag imorn, love!     

Av ella carlsson & amanda holgersson - 17 november 2010 21:25

tv;n, datorn, hög musik och ansiktsmask, så studar jag spanska!
    
sista avsnittet av välkommen åter idag, faaaaaan    

Av ella carlsson & amanda holgersson - 16 november 2010 21:14

jo nu är det såhär att jag hatar falska och avundsjuka människor, och nu har jag märkt att paow.se är en sådan människa!, lyssna här.
Kissie hade tydligen sagt att Paow va otrogen mot 2killar, sant..
efter 1 vecka säger..
Paow hade tydligen sagt att Kissie va otrogen, inte sant ..
hoppas jag iallfall.. 
men iallafall åter till paow,
som om hennes tuttar har växt så jävla fort eller, skulle inte tro det!
ne jag har något emot henne..    



Av ella carlsson & amanda holgersson - 16 november 2010 17:27

Morfar fyllde nämligen 91år idag så vi åkte och firade han i tallskogen med massa av hans vänner som också bodde där, och släkten då  som inte bor där...än iallafall   
Men det var verkligen jätte mysigt och vi satt och prata & fika, mormor hade ju såklart bakat, 6 sortes kakor, bullar och 2 tårtor,  jag säger bara att ingen slår min mormor´s  kakor, bullar elr tårtor dem är så sjukt goda hon borde starta ett bageri,! 
så det va riktigt kul faktiskt!

Men fy vi hade skridskor i skolan idag och  jag hade dem  mest oslipande skridskorna men jag måste erkänna att dem är förjävla snygga, haha så jag åkte på oslipande diamanter,
bilder kommer  troligtvis llite senare ikväll.

kollade igenom lite bilder så hittar jag denna: 
jag som 4 år tror jag,                                                                                                                                   
och jag exkat nu                          

          
hihi,   


 


Ovido - Quiz & Flashcards