turtwig

Alla inlägg den 3 december 2010

JAY

Av ella carlsson & amanda holgersson - 3 december 2010 22:30

kom hem från rebecka för en liten stund sen, vi va ju och kolla på nån fjollboll eller nått och jag måste säga att goá pojkar fanns där så det va kul sen gick vi till hemköp jag köpte en ramlösa jordgubb&lime och en sådana liten marabou polka och rebecka köpte en stor marabou apelsin krokant, sen gick vi hem till rebecka och kollade på idol, jätte mysigt! 
måste säga att jay finns i mitt hjärta fyfan va bra han är!

amanda har tyvärr inte kunnat blogga för bloggplatsen hackar på hennes dator just nu, hoppas det går bättre med det sen men imorgon så försöker vi  att göra klart bloggen med header och så, hoppas ni gillar det! puss! 
   förlåt men jag blir aldrig bra på webbbilder får sluta ta det   
E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 3 december 2010 16:54

nu är jag hemma hos rebecka, hon är snäll    
 förlåt för att jag ser mongo ut men det är en snabbbild ;) 
 
ska och kolla på fjollboll,
E 

Ovido - Quiz & Flashcards