turtwig

Alla inlägg den 22 december 2010

Av ella carlsson & amanda holgersson - 22 december 2010 17:52

kom hem från stan precis, har köpt klart det allra sista nu känns jätte bra!
förlåt att jag inte har varit så uppdaterad men ska bättre mig!   
  tagen nu, haha förlåt men ah ni ne va, haha fen förlåt. för na jo hhihi..

Av ella carlsson & amanda holgersson - 22 december 2010 17:36

kom nyss hem efter att ha glidit runt på stan med pappa lite. Har letat lite efter ett par kilklackar. Hittade ett par skitsnygga igår men de var lite för höga för min smak  hihi.
Här är ett par från scorett. Ganska fina tycker jag       vad tycker ni? 


/ amanda 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 22 december 2010 13:59

besöksrekord* 

hehe det är sant men de 3 gångerna vi har haft den siffran är ju den högsta så vi hade ju besöksrekord igen , bara med samma siffra?   Get it?   



iallafall , disneymaratonet igår va supermysigt! Och nu har vi fått tillbaka internet så nu har jag min egna dator med mina bilder och inte massa google bilder! Bra va?   


hehe, puss /

   jag , det här var ett tag sen dock   

Ovido - Quiz & Flashcards