turtwig

Alla inlägg den 21 december 2010

Av ella carlsson & amanda holgersson - 21 december 2010 14:19

nu kommer sanningen fram!
vi hade inte alls läsarrekord igår.. dem siffrorna har vi haft 3 andra gånger på bloggens status.  
 

tvungen!   
E 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 21 december 2010 14:00

vaknade precis av att Lizzie hoppa upp i min säng och slicka mig i ansiktet.. mysigt.
    denna lapp låg på köksbordet när jag vaknade, dem skrev den säkert kl 8.00 och  är dem hemma än neeej! 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 21 december 2010 12:02

Ashley Tisdale & Kesha  

   bara jag som tycker dom är lika? Inte de bästa bilderna men.. 


Speciellt i denna musikvideon , där tycker jag att Kesha ser exakt ut som Ashley Tisdale , mest i början !





hehe vad tycker ni? Är dom lika eller är det jag som är lite lost? 
/ amanda   
 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 21 december 2010 10:32

hej bloggen ! 
vaknade för inte så längsen. Men jag hade en jättekonstig morgon! För när jag hade vaknat till lite så hörde jag ju min bror sitta utanför och spela tvspel så jag va lixom vaken men jag blundade! Så jag låg kvar i 20 min och va vaken fast jag bara låg och blunda och vred mig och höll på. heheh , de kändes lite wierdo iaf   

ikväll ska jag ha disneymaraton med Alice & Rebecka! Ska bli supermysigt. Vi ska bland annat se Toy Story 3! Älskar den filmen hihih   

 


aja , igår hade vi besöksrekord! jätteskoj , vi blir superglada när vi läser vår blogg! okej hehe det lät lite töntigt men man blir glad när man ser det  



hörs sen , puss /


   

Ovido - Quiz & Flashcards