turtwig

Alla inlägg den 28 december 2010

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 december 2010 22:08

lägger mig och kollar på fortsättningen av Pirates of the Caribbean - vid världens ände, jag älskar verkligen alla dem filmerna!  
 
tar bloggen lite senare ikväll, vi hörs!    

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 december 2010 19:30

hejj alla, jag vet inte varför amanda inte bloggar men va jag har hört så är hon barnvakt tsm med Rebecka!   

hur som helst, min huvudverk har inte gått över och jag känner mig lite för slö idag och har bara ätit skit.  Köttbullar och makaroner med mjölk, sen ett glas typ kiwi annanas eller va det var sen en snickers,   
och nu kom min bror och Jimmy hem från Mcdonald´s  med en Mcflurry till mig som jag bad dem köpa!,  hihi ...   

ska forsätta kolla på Family Guy nu, bloggar senare puss!

Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 december 2010 15:53

sitter just nu i MORGONROCKEN och kollar på simpsons, 
jag har lite ont i huvet och vet inte om jag är riktigt frisk men nåja det är säkert ingenting    
   bild jag lekte lite med nyss


Av ella carlsson & amanda holgersson - 28 december 2010 12:13

haha ursäkta rubriken. Asså om 3 dagar är 2010 slut , det här året har gått så sjukt fort! 
Tog ju mitt fjärde hål i örat igår och ah , de smäller lixom bara till när dom tar själva hålet och sen efter kan du bulta och värka lite men nu känns det helt vanligt. Ni får bild sen när jag har satt in alla örhängen    Ska nu ha i detta lite tjockare örhänge i 5 veckor så den 31 januari får jag byta! 


Haha tänkte lägga upp denna film på min mindre normala katt Pepsi. Såfort det kommer nått djur på tv , (i detta fall dinosaurier?) så hoppar han upp och sitter några cm från tv:n och kollar! Han kollar också när det är tennis för då följer han bollen fram och tillbaka med huvudet haha.

 
kanske inte så jättekul men skitsamma   

puss/

Ovido - Quiz & Flashcards