turtwig

Alla inlägg den 29 december 2010

haha nu har jag varit så duktig och snäll att jag faktiskt sätte min kamera på laddning medans jag och Markus spelade kort!, 
så nu är den laddad!
HAHAHA jag hittade gamla kort från ett halv år sen ungefär, kolla!
ni får skratta så mycket ni vill, jag gillar också att skratta åt fjortisar.. 
         
FJORTIS ELLA FYY FJORTIS!   

haha förlåt va tvungen, 
vi hörs! kärlek till er alla E

här har ni min nyårsklänning! 

 
en vanlig svart tight klänning helt enkelt   
men kollar man lite närmare är den typ lite veckad i tyget elr vad man ska säga.

 

ah , det var det. puss /


P.S glöm inte att rösta på vad ni tycker jag ska skriva om den 20 januari : Min nuvarande kärlek eller Mina rädslor!

Av ella carlsson & amanda holgersson - 29 december 2010 19:27

vi kom nyss hem från oliver och nu sitter vi här och gör inget speciellt. hehe , slänger upp lite bilder   


haha dom spela tvspel så vi härma lite bloggare..Klicka på bilderna om ni vill se vilka vi menar   
   

 haha det ska se ut som att jag (amanda) håller i ett par glasögon men lyckades inte så bra


     

  
skvallerblogg    


                           
 

   


haha
puss / A & E   

här en en lista jag hittade på min käre vän Fannys blogg. <--- Klicka   
Den första januari börjar jag med dag 1. Meningen är att ni ska lära känna mig, Amanda, lite bättre. Ella kan ju såklart också göra den om hon vill.

 Dag 1 - Presentera mig själv
Dag 2 - Min första kyss
Dag 3 - En rolig kväll
Dag 4 - Det här stör mig
Dag 5 - En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig
Dag 6 - Vad är kärlek för mig
Dag 7 - Min bästa vän
Dag 8 - Ett pinsamt minne
Dag 9 - Min första kärlek
Dag 10 - Det här saknar jag
Dag 11 - Detta ångrar jag
Dag 12 - En sak jag ska göra innan jag blir 30
Dag 13 - Mina drömmar
Dag 14 - Det här är jag beroende utav
Dag 15 - Mitt favoritminne
Dag 16 - Det sjukast jag gjort
Dag 17 - Min absoluta favoritlåt
Dag 18 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Dag 19 - Det här får mig att gråta
Dag 20 - Mina rädslor/Min nuvarande kärlek 

Dag 20 är lite speciell. Ni ska få välja vilken jag ska skriva om! 
Så kommentera detta inlägget om ni tycker jag ska skriva om "Mina rädslor" eller om "Min nuvarande kärlek" .  Den med flest röster skriver jag om!   

puss /

     

Av ella carlsson & amanda holgersson - 29 december 2010 14:59

var precis på stan tillsammans med mina syskon,
Jag och Beatrice gick till Gina tricot och bytte ut klänningen jag fick i julklapp för den va för liten runt "bysten" men det var en väldigt liten storlek för att vara en 34 också,
sen gick vi och åt frukost på 3B så kom Markus sen åkte vi hem och åt, och nu sitter jag här!   
detta är klänningen jag köpte istället, förlåt för webbilden!
                
 gina tricot 249 :- 
syns inte så bra oså men förlåt,  jag älskar denna klänningen den är jätta fin irl!

hahah heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej blekis!, men jag har ställt in min webb så att den ska ta "bleka" "vita" och suddiga bilder hah,, och sen så är jag väldigt blek..    

vi hörs! 
E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 29 december 2010 11:29

jag har hicka nu och jag har vissa dagar då jag har det typ 4 gånger per dag , och det är så irriterande jag får ryyyck -.-
aja , ensam hemma nu iaf för pappa är och handlar. Blev såååå sugen på små amerikanska pannkakor med nutella så jag skickade ett sms till pappa.

jag: köp nutella!!!!!!!!!
pappa: va? nu? nääh
jag: snälla pappa jag ska göra pannkakor då måste man ha det..
pappa: men får jag smaka då?
jag: ah okej
pappa: he-he köper nutella 

tänkte väl det. Alla vill ha mina pannkakor!  mohahaha   
För att inlägget inte ska bli så tråkigt utan bilder , (som ellas 2 senaste inlägg..haha) får ni 2 bilder på mig och min lillkusin morgonen efter julafton!

   
haha han tyckte det var väldigt häftig med effekterna på photo booth   


puss /

Av ella carlsson & amanda holgersson - 29 december 2010 00:11

  

nu sitter de där , alla 3     / A

Ovido - Quiz & Flashcards