turtwig

Alla inlägg den 5 december 2010

kom hem från emil rebecka petter och charlotte, man kan inte låta bli att klaga på vädret fyfen va kallt det är!
nu har mamma och pappa grejat ihop någon slags special mat och jag nöjer mig med köttbullar och makaroner men hepp här ska det vara avancerat!   
   BTW,  mina föräldrar har nu berättat att dem anmält mig till music factory, asså mina föräldrar dem äger!   
http://musicfactory.se 
E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 5 december 2010 17:38

idag har jag haft tråkigt. Och då menar jag verkligen tråkigt!
Men snart ska jag åka till gruppträningen! Fast ska bara kolla på , vill inte att svanskotan blir värre eftersom det är nordiska mästerskapen på lördag och julavslutning med dansen på söndag   

   haha idag får ni en bild på mig,moa,alice & rebecka när vi skulle till ett disco i femman. Vackert var ordet!

Hörs kanske sen , eller i morgon hehe. puss! /

Av ella carlsson & amanda holgersson - 5 december 2010 13:21

får damp på rebecka asså!
hon är inte ens halv klar och sa till mig kl ca 11 att jag va skit trög hela tiden så kommer jag kl11 och är helklar så står hon där osminkad och hon är inte ens lite klar än,, ÅHH!  

tar och hjälper ann-catrin backa istället   
  E

aj

Av ella carlsson & amanda holgersson - 5 december 2010 10:26

hej bloggen , 
idag kommer jag bara vara hemma och göra ingenting. Vilket är tråkigt eftersom egentligen skulle ju jag & Ella fixa header och sånt till bloggen idag! Men den klant som jag är slog jag i min svanskota i Alices trappa igår , och nu har jag jätteont. Så jag hoppas hoppas verkligen att det går över tills tävlingen på lördag..


aja bloggar mer sen , puss / amanda 



& btw , glöm inte att ni kan ställa vilka frågor ni vill i frågerutan till höger här i bloggen!   

Av ella carlsson & amanda holgersson - 5 december 2010 00:47

efter en jätte mysig kväll i tolsjö så går jag och lägger mig så trött är jag, förlåt för jag är så tråkig   
    E

Ovido - Quiz & Flashcards