turtwig

Alla inlägg den 4 december 2010

haha har fastnat för denna låten nu.. Man blir så glad av den!   

a till saken iaf , drar till Alice nu och myser lite med henne och Adam!
2 bilder som är tagna för 10 minuter sen. hehe

   

ciao! /

Av ella carlsson & amanda holgersson - 4 december 2010 16:14

går och dejtar duschen sen ska jag till tolsjö och kommer hem ikväll någon gång sen får vi se vad jag gör, 
  
 hah, rätt gammal bild från när jag och tilda sov över men det känns så tråkigt när ni inte får någon bild   

Av ella carlsson & amanda holgersson - 4 december 2010 14:10

vaknade för 30 min sen ungefär, mamma städar och pappa grejar med hallen, hur ska jag få frukost då jag är ju skit trött?
haha, får köra ihop nått    

E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 4 december 2010 01:08

hej , förlåtförlåtförlåt för sjukt dålig uppdatering från min sida. Onsdag är det inget som vanligt för då har jag ju dans hela dagen. Och när jag skulle blogga i torsdag så laggade de asmycket när man scrollade och åkte direkt upp igen. Så jag kunde inte publicera inläggen haha.. men aja nu skriver jag iaf!   

   ni får en bild på mig för några dagar sen i det vackra sommarvädret! 


måste sova nu för imorn ska jag gå tomte på stan och dela ut godis till alla söta barn! Kommer nog bli ganska kallt men mysigt.   


godnatt,

Ovido - Quiz & Flashcards