turtwig

Alla inlägg den 30 december 2010

Av ella carlsson & amanda holgersson - 30 december 2010 21:16

  
änglarna va lika snygga som vanligt!

Kom precis hem från Rebecka, Alice och stan!
nu får det bli  Victoria Secret Fashion Show!  

-

Av ella carlsson & amanda holgersson - 30 december 2010 15:35


don't let a girl fall if you're not ready to catch her.


      

jag och mamma ska beställa lite grejer från hm sen. den här klännigen vet jag redan vilken färg ,

   

men nu måste ni hjälpa mig! Vilken färg på de andra plaggen?  

veckade 3/4arms tröjor 



skor




t-shirts

 

linnen

 har inte en aaaning. Så hjälp mig, vad tycker ni?  
  eller   

/A
 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 30 december 2010 13:26

vaknade för en liten stund sedan, 
idag ska jag bara planera nyår, ingenting speciellt, 

jag vågar faktiskt lägga ut bilder på mig som nyvaken, mohah  
 
    
denna t-tröjan fick jag av min syster när hon och mamma var i london, hihi.

nu blire att forsätta planera och planera   

vi ses!
EEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Av ella carlsson & amanda holgersson - 30 december 2010 12:01

   meningslös bild javet. Men så kan det bli på morgonen, eller "morgon". Klockan är ju typ 12 men det är morgon för mig   

/

Ovido - Quiz & Flashcards