turtwig

Alla inlägg den 7 december 2010

 jag sa aldrig va mf va till er men dethär är mf = music factory
  
jag va ju där förre året med Moa Bratt och det va skit kul!
så nu iår anmälde mamma mig innan jag visste om det men jag fick reda på det för 4 dagar sen.
mamma; vill du åka till mf iår?
jag; skojar du eller såklart jag vill!
mamma; bra för jag anmälde dig häromdan, hihi.
AWSOME!!!!!!!!!!!!!!!!!
så jag fråga malin om hon ville hänga med för hennes röst är en sol!
och det ville hon ju, så vi åker iväg v.27 i sommar det ska bli så jävla skoj! 
jag just nu,                      

Av ella carlsson & amanda holgersson - 7 december 2010 20:11

jag lovade er att visa lite bilder från halmstad och nu har jag fått in dem och ni kan få se lite bilder från när vi åt på världens mysigaste resturang!
   mamma tycker hon ser vinögd ut det tycker inte jag.    Malin markus och pappa, markus kan aldrig vara seriös på kort som vanligt.
  
 hah.

det var dem bilderna!  
E ni vet väll att ni får fråga vad ni vill till mig/amanda eller oss båda i "fråga oss" rutan! 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 7 december 2010 17:32

hej turtwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig. hehe
snabbt inläg för jag ska åka till dansen och kolla på den , ska inte dansa idag för jag vill inte att svanskotan ska bli värre. Jag bloggar mer när jag kommer hem , förlåt , puss! /

  
hehe. 


& btw , vill ni se min önskelista också?    

Av ella carlsson & amanda holgersson - 7 december 2010 15:01

Kom precis in från all snö och snö och ah heh snö men det är iallafall inte lika kallt ute nu!  


sitter just nu med en kopp varm choklad och försöker lära mig spanska alfabetet.. ehe får se va jag gör sedan skulle kanske kolla på fjollboll men tror inte det blir så,
   tagen nu.
__________________________________________________


________________________


för er som bryr er och för er som inte bryr sig så får ni se
MIN ÖNSKELISTA - 10
 
1.    gklav i vitguld

 




2. burberry brit  
   





 3. egoboost (första boken jag tänker läsa)    







 

 



4. fler  thomaz sabo berlocker till min fotlänk    





5. 2 st lexington kuddar   










 

 






6. bruna linser har alltid villat ha bruna ögon!  






7.c
hokladfontän    




Går ut i snön och möter måns så går vi till skolan, vill ha helg!   
   bild tagen exakt nu.

Ovido - Quiz & Flashcards