turtwig

Alla inlägg den 23 december 2010

dem 2 senaste veckorna har gått ut på att köpa julklappar till alla och nu är alla julklappar äntligen klara och jag är jätte nöjd! 
 med julmusik börjar jag och familjen göra  fudge, knäck, marsipan godis doppat i choklad och pappa sköter julskinkan, 

1 dag kvar nu!
  E 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 23 december 2010 18:16

shit. Julafton imorn redan! Läääääängtar ihjäl mig !

kom nyss hem från alice där jag isabelle och alice bytte våra julklappar. Det var supermysigt! Av mig & Isabelle fick Alice en telefon som ser ut som en klacksko! 
Av mig och Alice fick Isabelle en spargris som ser ut som en stor chokladkaka!
Av Isabelle & Alice fick jag en jättesöt sparGRIS som dom hade målat massa söta grejer på!    
såhär ser den ut,

       
 väldigt dåliga och fula bilder men de får duga hehe.

puss/

Ovido - Quiz & Flashcards