turtwig

Alla inlägg den 27 december 2010

Av ella carlsson & amanda holgersson - 27 december 2010 15:50

har tagit bort tomteluvorna på headern nu för nu är julen över!
måste skriva fort för batteriet tar slut snart.  Tog mitt fjärde hål i örat idag , bild kommer sen puss /

Av ella carlsson & amanda holgersson - 27 december 2010 11:43

går och åker pulka med min bror medans han är hemma nu i veckan!
 

 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 27 december 2010 01:48

sitter just nu och kollar på sunes sommar!
loveee sunee! hihi

visst var det fina kort amanda la ut?, tyckte iallafall jag!
 ska fortsätta kolla nu, 
  bild på mig och amanda, hoho

puss

Av ella carlsson & amanda holgersson - 27 december 2010 00:59

som lovat , här kommer bilder från min julafton! 

       jag och lillkusin Douglas            
jag och andra lillkusinen Frans   hehe      
jag och den tredje lillkusinen Ian
     Fridolf      tillbringade en hel del tid här!           

hörs imorn , puss /

Ovido - Quiz & Flashcards