turtwig

Alla inlägg den 19 december 2010

sitter just nu med Lizzie och kollar på Teen Cribs, dem har jätte fina hus men det är ändå mijövänliga, tummen upp!

ikväll ska jag bara chilla chilla chilla och a typ chilla!
och imorn åker jag och Moa till skövde för att köpa julklappar!
 en väldigt snabbtagen bild från igår när jag väntade på att rebecka skulle komma, hon sov ju här inatt det va jätte mysigt.
no makeup, men det har ni nog vant er vid nu va?   

hej förlåt för jag inte har bloggat så mycket men har inte orkat. Nu tänkte jag dela med mig av min önskelista!    


1. Ett till hål i örat (har 2 i vänster , vill ha 3)

2. Kläder

3. Pengar

4.Eltandborste (haha)  

5. en bra bok    

6. en bakbunke som ser ut som en ros. Då blir kakan en stor ros när man bakar    

7. ny foundation  

8. olika presentkort

9. onepiece    (fast inte en rosa)

 

 hehe , nu ska jag till expert och skriva ut lite bilder. Bloggar sen , puss! / A

Ovido - Quiz & Flashcards