turtwig

Alla inlägg den 25 december 2010

här har ni de julklappar jag fick i år. Är väldigt nöjd & glad    

Kakform som ser ut som en ros! (det hade jag önskat mig haha..)

   den är i silikon så man kan böja den och göra vad som helst typ haha    såhär ser den ut ungefär när den är som en kaka : 

 
Underkläder
   Presentkort för att ta ett till hål i örat!         Böcker   Presentkort Åhlens 200 :-   Örhängen i silver , tål inte "fake"   Sporttop    typ stickad klänning från HM  
på denna bilden har jag vikt upp den lite för den är lite för lång:
 
såhär lång är den egentligen:
   
 
 En superskön t-shirt från HM! 
den är lite kortare är vanliga tröjor men jag vet inte om man kan kalla de magtröja eller vad man säger ;p

   (det röda är långkalsonger, hehe)  
      

Och så har jag fått en fliströja men den hittar jag inte just nu.. 
hehe , bilder från julafton och även det där testet ella gjorde kommer upp imorn!
puss / A   

Av ella carlsson & amanda holgersson - 25 december 2010 21:07

hinner inte nu men imorn kommer alla bilder från julafton och mina julklappar! 
förlåt , puss /


tights, tröja, klänning,blondinbellas självskrivna bok, en chokladfondy, kolcka, löpartights, burberry brit sheer,, tandsmycke gklav i vitguld, tomas sabo länk och 2 thomas sabo berlocker, pengar, godis och ett par super mysiga rosa lurviga tofflor!

sa ju att jag skulle skriva vad jag fått här på turtwig så ah detta har jag fått, 
prickiga tights, tröja, klänning,blondinbellas bok, en chokladfondy, kolcka, löpartights, burberry brit sheer,, tandsmycke gklav i vitguld, tomas sabo länk och 2 thomas sabo berlocker, pengar, godis och ett par super mysiga rosa lurviga tofflor,
tyvärr har jag inte bild på godiset, 1 av berlockerna och det flesta av pengarna, men det va en toffife ask för jag älskar det!, en liten jordgubbe och a jag tycker inte man ska skriva hur mycket pengar man fått och a såntdär så jag gör inte det, 

haha jag är sämst på att ladda kameror så jag tog faktiskt mammas 5 megapixel mobilkamera och tog bilderna jag tog dem på ca5 min så det är inte alls så super grymma bilder men det får ni tyvärr tåla meeen här kommer bilderna!    
               

såå det var mina julklappar iår och jag är jätte nöjd med det jag fick och det jag gav! 

förresten, haha vi körde ju julklapps leken och då fick jag en Malteser tröja av pappa hahaha!, 
sen så ska jag elias och måns byta paket också med det får ni se då!
puss E


Av ella carlsson & amanda holgersson - 25 december 2010 18:36

BLOGGTEST FÖR TJEJER

Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? ja 
2. Tror du på kärlek? ja 
4. Har du någonsin blivit dumpad? ja
5. Har du någon gång dumpat någon? ja
6. Har du
 nånsin blivit kär i din bästa vän? nej
7. Har du nånsin gillat någon utan att tala om de för honom/henne ? ja
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?nej
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare ? ja
10.Tror du på kärlek vid första ögonkastet? möjligt

Tio saker: This or That
1. Kärlek eller pengar? kärlek
2. Vin eller öl ? ehm vin
3. Dag eller natt ? dag
4. One night stand eller förhållande ? förhållande
5. Tv eller internet ? internet 
6. Pepsi eller cola ? fanta!
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll?  ohh jag gillar ju att festa asså,, men hemmakvällar är också sååå mysigt..damn ingen aning.

8. Färgfoto eller svartvita ? beror på men just nu färg
9. Telefonkontakt eller face to face ? face to face
10. Bilddagboken eller myspace ? myspace

"Har du nånsin"
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut ? behöver inte "smita" ut från mitt eget hem
2. Har du nånsin viljat ta livet av någon? nej
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? ja
4. Har du hoppat bungy jump ? nej!
5. Har du nånsin gjort slut ? ja 
6. Har du nånsin ätit en hel tårta ? nej
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa? nej
8. Har du nånsin gått på bio ensam? nej
9. Har du nånsin tyckt att världen suger ? nej
10 snabba
1. Saknar du någon just nu ? ja
2. Är du glad ? jajamen!
3. Är du fundersam ? ja
4. Är du uttråkad ? nej
5. Är du tysk ? hi nej
7. Är du italienare ? nej
8. Är du fransk ? nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta ? ja
10. Gillar du någon just nu?   

skriver senare för nu måste jag kolla klart på astrids jul!
,

Av ella carlsson & amanda holgersson - 25 december 2010 12:21

förlåt alla men jag har inte hunnit blogga, 
men jag ha haft en underbar julafton med nära och kära med julmat, tomtar, kalle anka, julklapps lek och så mycket mer som jag inte orkar skriva om,och massa goá julklappar som ni kommer få se lite senare framåt dagen, 
nu ska mormor och morfar, farmor och börje komma hit så ska vi fira jul med dem också, tummen upp!
 

bloggar senare!
 E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 25 december 2010 10:49

langar lite bilder på mig så att det blir lite uppdatering nu när ella sover!
Vissa av dom har ni redan sett.   

                           


hoppas ni haft en bra jul , puss /

Ovido - Quiz & Flashcards