turtwig

Alla inlägg den 12 december 2010

ne

Av ella carlsson & amanda holgersson - 12 december 2010 21:28

ne nu är jag allt lite besviken på er, det är frågestund eller hur?
det innebär att man ska fråga oss saker vetni, så komigen nu och spama oss med frågor, vi är berädda på allt så ingen fråga är för dum!
   

Av ella carlsson & amanda holgersson - 12 december 2010 18:28

  
ni kan fråga oss i "fråga oss" rutan eller kommentera detta inlägg, alla frågor och svar visas sedan upp i bloggen
E&A 

Av ella carlsson & amanda holgersson - 12 december 2010 17:37

asså fan va denna söndagen varit trög, har bara suttit hemma vid datorn tv och mobil, kom ur morgonrocken för 1 timme sen haha, så nu passar det bra med mat tsm med familjen - bea - markus,
  no makeup och har inte sett en spegel på hela dagen, haha men man får vara ful och sliten på söndagar!   
E

Av ella carlsson & amanda holgersson - 12 december 2010 14:12

asså min pappa är helt sjuk, 
 varje fredag springer han 3 mil och alla veckans dagar typ "bara"  1,5 mil ,men nu är det ju snö och han tar fram sina skidor och körde 4 mil i morse, och nu har han bestämt sig för att köra 10 mil i veckan, 


Haha inte konstigt att jag aldrig hänger med dem ut och springer..    

Av ella carlsson & amanda holgersson - 12 december 2010 12:08

vaknade precis efter en kväll i grästorp igår, kunde inte blogga för jag kan inte lösenordet till vår blogg haha amanda kan hela,men jag kan halva..
jag sätter på en skiva med Bon Jovi och går till sängs igen
 gammal bild,
godnatt
E

Ovido - Quiz & Flashcards