turtwig

Alla inlägg den 1 maj 2011

Efter en riktigt bra helg så tar jag och gör mig iordning och tillbringar den sista timmen till att kolla på Rupaul's drag race, sen går jag och lägger mig!
 Känns lite tråkigt att pappa jobbar förfullt på på hans födelsedag, men när han kommer hem ska han få sin present från mig och en tårta!
Jag just nu
   



godnatt och puss!

jag och alice gick ut och solade efter att vi hade ätit frukost, Nu tänker ni "solade dem är dem sjuka?" men vi gjorde faktiskt som så att vi öppnade en av våra garage dörrar och flyttade våra solstolar och bord dit så låg vi i lä, skit gött!
Vi skulle på kalas klockan 4 hos mina kusiner i vinninga så då åkte Alice hem.
Det va ett jätte mysigt och kul kalas, det va ett tag sen jag träffade dem också så det var riktigt roligt!

Vi skulle ju firat pappa idag men han är ju och jobbar så det blir lite svårt haha, men när han kommer hem så ska han allt också bli firad men idag så firade vi Sandra, Kevin och David det är mina kusiner, det va en as cool tårta, den såg ut som sen fotboll på en fotbollsplan haha, skit snygg!
Jomen det va ett riktigt kul kalas tycker jag, grattis på er!
Ah nu så frågade precis Elias mig om jag ville hitta på något så får se om det blir så, aja det är skola morn, ska bli rätt gött faktiskt haha konstigt nog!

Min nya profilbild på facebook ser ut såhär

   
 


har haft en riktigt bra helg, hoppas att ni också har haft det!
Puss

Idag är det 1 maj och min pappa fyller 48 år idag!
Min pappa är helt underbar, jag älskar han till 110%!
Grattis pappa, vi ses snart!    

 


E

Jo igår när jag vaknade så smsade Amanada mig och fråga om ja ville hänga med och kolla på fotboll, så jag gjorde mig iordning och åkte till ågårdsvallen men då va matchen typ slut, dem vann med 10-1  haha.
Sen så åkte vi hem till Isabelle, där åt vi och så skjutsade hennes mamma oss till Julias stuga i filsbäck, på vägen så hämtade vi upp Alice också, när vi kom dit så bytte vi om till bikini sen så solade vi hela tiden typ,skratta,prata och gick och köpte glass!
Julia kom också ut med saft och kakor, hehe det va gott tack!
Ja det va riktigt kul, vi åkte hem vid halv 6 men Amanda och Isabelle skulle sova där så jag och alice åkte hem.
Sen va det meningen att jag skulle med mamma på kalas men jag träffade alice istället och vi träffade Erik och vi skulle åka och kolla på majbrasa vid campingen men deras brasa var vid 4 tiden typ?!, sen kom Gustav, Gustaf, Johan och Adam dit också, sen åkte vi hem till johan där satt vi och pratade lite sen så åkte tiger och hämtade sin pizzia(jag erik och alice åkte med) sen åkte vi hem till Erik och kollade lite på film och åt gustafs pizza, sen följde dem oss hem till mig vid 12 tiden!
När vi kom hem så åt vi lite sen så a gick vi typ och la oss vid 2 tiden och sen så vaknade vi nu och nu sitter vi och äter frukost  (jag och alice alltså) men nu ska vi ut och sola i vårt garage ahaha!
 


E
 

Ovido - Quiz & Flashcards