turtwig

Alla inlägg den 18 maj 2011

UNDERBAR.. UNDERBAR...UNDERBAR...UNDERBAR
 
a helt enkelt.. 
Filmen va lika bra som vanligt, och Johnny var lika snygg som vanligt!
     


Imorn blir jag tonåring... hihihihihihihii  

E  

i morgon fyller ella år!!!


så ni vet lixom. Fast det kanske ni redan visste , hon skrev ju det förut.

Idag fick vi sluta typ en halvtimme tidigare för våra lärare skulle planera något skit , gött! Ska sitta här lite till nu sen ska jag packa upp och åka till dansen. Efter det blir det bio men ella & rebecka! (isabelle kunde inte)  Vi ska se Pirates of the carribean 4!  

   
älskar johnny depp(jack sparrow) i dom här filmerna, haha han är så rolig 
 
 

skriver nog efter bion om jag inte tidsinställer något..
puss!

Ska chilla mig iväg till skolan när jag har gjort mig iordning.. orkar jag sminka mig?, esh fan a..
Det kommer troligtvis bli en helt vanlig onsdag förutom att jag, Amanda, Isabelle och rebecka ska gå på Pirates of the Caribbean 4, UNDERBART! 
 Jag har väntat på att få se den hur länge som helst nu och äntligen får jag det!

Sen så bli jag tonårning imorn  
    



snabb bild, måste åka till ebba snart,
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards