turtwig

Alla inlägg den 14 maj 2011

hej hej ville göra denna bloggplats lite mer intressant så jag gör ett blogg inlägg här och nu. I dag har jag sovit igår lana jag på socker burket med alex,felix,victor,noah,sebbe,immad,william och badi boi jag åkte hem  klockan 8 på morgon för badi lukta flens ost och det var inte kul. eftersom jag är en väldigt bra video bloggare  så ni kan ju besöka min kanal på justin.tv jag heter nexon123 http://www.justin.tv/nexon123/videos tycker inte att denna bloggen är så bra så jag får väll hjälpa till att fixa till den lite hallaja alla flickor


p.s gäst blockar


/ M

 


Vad tycker ni om den? 




 

Idag fyller Markus(min bror) år!

Jag sitter och kollar på Ronja Röverdotter just nu, haha skit länge sen!
Men vid 1 tiden så ska jag iväg och kolla när Markus hoppar  fallskärm, haha det ska bli kul att se hur nervös han är hihi,  jag tar självklart med mig en kamera!

Som sagt, grattis älskade bror!     tokig bild 
   


Ska duscha, äta frukost och sånt nu puss hej skriver mer sen1

E
 

Ovido - Quiz & Flashcards