turtwig

Alla inlägg den 2 maj 2011

Jag gick fram på stan med ebba förut sen åkte jag hem vid 6 tiden för ebba skulle äta, vi fikade på 3B när vi va på stan. gött!
Sen vid 8 tiden så gick jag ut lite med Marcus och Jakob, det va la kul,
När jag kom  hem vid 9 så åt jag med min famlij, jaaa det är lite kort om min dag idag !

Jag måste gå och lägga mig snart för ska upp på prao imorn!

2 bilder sen slutet av 2010 typ
     

  
jag är med och tävlar om ett presentkort från H&M på 500:- på denna awesome blogg!  
Va med du också!  
asså jag hittar alltid något på H&M , som jag sagt tidigare H&M i mitt   


A  

idag bakade vi muffins på spanskan hihi.. de va gott!
Muffins på spanska heter magdalena , därav rubriken  
fast vi tog i en matsked bakpulver istället för en tesked så de blev lite stora , ehhe..med goda!


      
A 

Jag praoade ju i min lillebror klass förra veckan och deras lärare Per är jätterolig! Kolla deras tavla lixom haha


   

 
Blus - Zara
Svarta Jeans - Hot Holiday

A 

Yeaah nu är amanda tillbaka haha, gött va? 

Aja, jag har inte gjort så mycket idag förutom skolan då för kom hem nyss typ haha men ska nog åka fram på stan snart och träffa ebba sen så skulle jag nog träffa vega, får se hur allt blir!
 
sätter på mig min väst och är reda för att gå ut!      




BTW, läste precis mina omdömen, haha jag är fan grym!
det stod jätte bra hela tiden, är riktigt nöjd!

åååhhh!

hade skrivit värsa inlägget om varför jag inte har bloggat men men orkar inte skriva om. Jag har iaf haft så mycket att göra så jag har inte hunnit! Jag tillbringade min helg mest med isabelle men också med julia,ella och alice! Här får ni bilder från helgen;


vi tog inlines till ågårdsvallen och kollade på fotboll
   


 
 
på kvällen var vi med gustaf,viktor och petter! saknade killar
 


på lördagen var jag och isabelle i filsbäck med julia,alice och ella
  

sen på söndagen la vi oss där det va vindstilla (haha) och solade 
       
åker till dansen nu men har tidsinställt lite åt er! puss

Ovido - Quiz & Flashcards