turtwig

Alla inlägg den 4 maj 2011

NU BORDE JAG SOVA, 40 MIN TILL SEN SÅ SOVER JAG! 



E 

NU BORDE JAG SOVA, 40 MIN TILL SEN SÅ SOVER JAG! 



E 

tjooo tjaa!
Idag har jag vart med ebba, sen så när hon åkte hem chillade jag tills klockan ca 8 för då så åkte jag till Hjertbergs med mamma, Elias var också där så han handlade med oss haha, men jag hängde men speciellt för att jag skulle ha med mig fika imorn till volleysexan och haha jag ville välja kakor själv... typsikt mig hehe!

Måste varna er att jag inte kommer hinna blogga imorn på morgonen, okej?




ska försöka få tag i bilderan från praodagen idag också, fixar det tills imorn!
Nu ska jag kolla på BB sen ska jag gå och lägga mig direkt, upp tidigt imorn vetni!


önska månesköld lycka till!
E  

jag & mamma har precis kollat på arga snickaren. Tycker inte om det så mycket egentligen men mamma hade fjärrkontrollen så ah..


Om ni undrar varför det har tagit sån tid med designen så är det för att vi hade en idé först men det blev inte bra så vi va tvugna att komma på en ny idé. Men nu har vi gjort det så om ella kan ska vi nog ses på söndag och fixa allt!  


bara lilla jag
    
ska göra mina spanska verb nu.. vi hörs i morgon kära läsare!
pussar A

höll på att glömma!
Igår så beställde mamma en ny bikiniöverdel till mig, ni vet den där leopard bikinin?

Överdelen var för liten, det var en 36 men jag måste ha en 38, så nu har vi skickat efter en sån!
tänker bara på vad jag ska göra med 36an haha?  

Såhär såg den ut vetni!

          



Så nu har jag två stycken haha!


Idag var det den sista praodagen, åååh saknar redan dem söta små ungarna!
Det har varit kul att jobba där, faktiskt! Men jag vill verkligen inte bli dagisfröken när jag blir stor haha  
Ebba följde med mig hem när vi slutade(vid 3) sen så gick vi ut med Lizzie och nu så sitter vi här och har precis ätit glass, göttans!
 

jag just nu, utan ebba OOOH  



pillar lite med designen just nu.. eller design och design det är mest header som byts ut jämfört med den förra. Snart färdig!
sen kl.5 åker jag och dansar , kommer hem runt 8. Bloggar då men jag tidsinställer ett inlägg också!  



ehhhe, snygg  
   


puss A 

Ovido - Quiz & Flashcards