turtwig

Alla inlägg den 29 maj 2011

<3

 
ibland så tror man att man har en chans men så lyckas man visst inte alls. 

kom igen nu ni är ju runt 100 st som kollar in här varje dag så klicka HÄR och fråga oss vad ni vill! Vi svarar på allt mellan himmel & jord!

helloo
igår kollade jag på klassfotbollen hela dagen, väldigt kallt annars mysigt och roligt På kvällen sov jag över hos isabelle med henne,alice och rebecka. På kvällen var vi med Aurora och Ella också , jätte mysigt! Söndag morgon åkte vi och kollade på klassfotbollen igen men åkte hem typ kl.1 för VET NI HUR KALLT DET VAR ELLEEE?  

hehe och nu sitter jag och fixar med en sak som ni inte får veta! hihihi 

   
see you later alligator

happ, upp och spela fotboll igen nu då!
vi möter saleby första matchen, om vi förlorar åker vi ut och om vi vinner så vet jag inte vilka vi möter  
KOM IGEN NU MÅNESKÖLD!  


beatrice är hemma igen, hon har varit i Alanya i en vecka, gött!
så a jag har ingen annan bild så ni får en bild på henne haha 
   


Ovido - Quiz & Flashcards